مگ بلاگ

رتبه بندی 10 تا از گران قیمت ترین هایپرخودروهایی که تا به حال ساخته شده اند

رتبه بندی 10 تا از گران قیمت ترین هایپرخودروهایی که تا به حال ساخته شده اند

بوگاتی در بین علاقه مندان به تولید خودروهای رکوردشکنی شهرت دارد، به ویژه با ویرون و ویرون سوپر اسپورت که هر دو قبلا رکورد سریع ترین خودروی تولیدی جهان را در اختیار داشتند. این برند دیگر چنین اهمیتی را برای چنین رکوردهایی قائل نیست (حداقل نه رکوردهایی که دارای گواهینامه گینس هستند)، اما از پیگیری بی وقفه خود برای سرعت دست برنداشته است. این کاملا برعکس عمل می کند – آخرین ساخته آن، بوگاتی ظالمانه بولاید، آماده است که سریع ترین خودروی آن باشد. حداکثر سرعت ادعا شده آن بیش از 311 مایل در ساعت است، اگرچه با یک هیولای ساده خط مستقیم فاصله زیادی دارد.

در عوض، Bolide به عنوان افراطی ترین خودروی پیست بوگاتی تا به امروز طراحی شده است، با شاسی، سیستم تعلیق و گیربکس جدید که خودرو را از Chiron که بر اساس آن ساخته شده است جدا می کند. لاستیک‌های پیست توسعه یافته توسط میشلین تضمین می‌کنند که 1578 اسب بخار قدرت این خودرو تا حد ممکن به آسفالت منتقل می‌شود و Bolide یکی از آخرین خودروهایی است که دارای موتور W16 بوگاتی است. قرار است در مجموع 40 دستگاه از این خودرو ساخته شود و تحویل آن از سال 2024 آغاز شود.

Bolide تقریباً 4.4 میلیون دلار بدون احتساب گزینه‌ها، مالیات‌ها و هزینه‌های ثبت‌نام هزینه دارد، اما طبق گزارش‌ها، برای هر واحد قبلاً صحبت شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید