مگ بلاگ

رتبه بندی 10 موتور برتر دوج که تا به حال ساخته شده است

رتبه بندی 10 موتور برتر دوج که تا به حال ساخته شده است

در اینجا، عقل را پشت سر می گذاریم و شروع به صحبت در مورد اعداد اسب بخار چهار رقمی می کنیم. Dodge Direct Connection 7.0 لیتری V8 Hellephant A30 که با نام Direct Connection Hellephant Crate نیز شناخته می شود، فقط یک نام نیست. این موتور همچنین یکی از قدرتمندترین موتورهای دوج است. خطوط Direct Connection برای برنامه های رقابتی استفاده می شود، مانند Dodge Drag Pak Hemi. ایده این است که موتور را بخرید، آن را در ماشین قرار دهید و از آن برای مسابقات درگ استفاده کنید. هیچ خودروی تولیدی با این موتور در بازار وجود ندارد.

Helephant A30 یک موتور 426 اینچی مکعبی است که قادر به تولید قدرت جدی است. این موتور دارای قدرت 1000 اسب بخار و گشتاور 950 پوند فوت بر روی گاز اکتان 93 است. بیشتر مواد موتور از آلومینیوم یا فولاد آهنگری ساخته شده است بنابراین می تواند اسب بخار بالاتر را تحمل کند. مانند Drag Pak فوق، این موتور نیز از نسبت تراکم 9.5:1 استفاده می کند. نام A30 نیز معنایی دارد. “A” مخفف آلومینیوم، ماده اولیه موتور است و 30 گواه آن است. به طور خلاصه، این بدان معنی است که موتور می تواند تا 15٪ اتانول را که پر پمپ ترین گاز در ایالات متحده است، تخلیه کند.

دوج این موتور را با تعداد نسبتاً پایینی به فروش می رساند. نسخه اولیه، که در سال 2018 رخ داد، تنها 100 دستگاه تولید کرد که طبق گزارش ها در کمتر از دو روز فروخته شد. برای اجرای دیگری بازگردانده شد اما از آن زمان دوباره فروخته شد. MSRP برای این موتور 29995 دلار است. دوج می‌گوید هر وسیله نقلیه‌ای که بعد از سال 1976 در آن قرار می‌گیرد، نباید به دلیل استانداردهای آلایندگی در جاده‌ها رانده شود، اما هر خودرویی قدیمی‌تر از آن مشکلی ندارد.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید