مگ بلاگ

رتبه بندی 10 موتور برتر شورولت که تا کنون ساخته شده است

رتبه بندی 10 موتور برتر شورولت که تا کنون ساخته شده است

اگرچه شورولت L88 427 اینچ مکعبی V8 بزرگترین جهش در اعداد رسمی نیست، چیزی برای عطسه کردن نیست. L88 که در اواخر دهه 1960 به عنوان یک موتور مسابقه ای ساخت کارخانه معرفی شد، یک راز کاملا محافظت شده بود – نیروگاهی از عملکرد لجام گسیخته که مرزهای ممکن را در پیست مسابقه جابجا می کرد.

قدرت L88 در زمان خود بسیار بالا بود، با حجم 7.0 لیتر (یا 427 اینچ مکعب). با این حال، L88 واقعاً با شجره‌نامه مسابقه‌ای و طراحی بی‌نتیجه‌اش متمایز بود. این موتور ترسناک که برای تسلط بر رقبا ساخته شده بود، با قطعاتی با کارایی بالا پر شده بود که منجر به خروجی قدرت فوق العاده 430 اسب بخار شد.

چیزی که L88 را واقعاً خاص می کرد، انحصاری بودن آن بود. این موتور قدرتمند که فقط برای مشتریان منتخب و تیم‌های مسابقه‌ای در دسترس است، محرمانه بود و شورلت قدرت واقعی خود را کم‌اهمیت جلوه داد تا با قوانین مسابقه مطابقت داشته باشد. در واقعیت، L88 توانایی بسیار بیشتر از امتیاز رسمی خود را داشت، با برخی تخمین‌ها توان واقعی آن را به 560 اسب بخار نزدیک‌تر می‌کرد – رقمی که آن را به یکی از قوی‌ترین موتورهای عصر خود تبدیل می‌کرد.

علی‌رغم شجره‌نامه‌ی مسابقه‌ای، L88 موفقیتی فراتر از پیست پیدا کرد، با تعداد انگشت شماری از علاقه‌مندان خوش‌شانس که موفق شدند نسخه‌های قانونی خیابانی را برای ماشین‌های عضلانی با عملکرد بالا به دست آورند. این وسایل نقلیه کمیاب و مورد علاقه به نمادهای عصر ماشین عضلانی تبدیل شدند که به دلیل شتاب تاول‌آمیز، نت‌های رعد و برق اگزوز و حضور بی‌گمان در جاده‌ها مورد احترام قرار گرفتند.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید