مگ بلاگ

سامسونگ به تازگی بزرگترین دلیل خرید گلکسی اس 24 اولترا را حذف کرده است

سامسونگ به تازگی بزرگترین دلیل خرید گلکسی اس 24 اولترا را حذف کرده است

کسانی که دستگاه گلکسی اس 24 ندارند ممکن است با آنچه گلکسی AI ارائه می دهد آشنا نباشند. Generative Edit یکی از لیست ابزارهای Galaxy AI است که به خلاقان ارائه می شود. این ابزار به کاربران اجازه می دهد تا تصاویر را در برنامه گالری ویرایش کنند. از ویرایش مولد می توان برای پر کردن قسمت های خالی یک تصویر برای مطابقت با منبع استفاده کرد. برخی از ویژگی‌های خلاقانه‌تر موجود با Galaxy AI عبارتند از والپیپرهای تولید شده با هوش مصنوعی و امکان افزودن فریم‌های اضافی به ویدیوها برای ایجاد جلوه حرکت آهسته.

بهره وری را می توان با قدرت Galaxy AI نیز افزایش داد. یکی از ویژگی های قابل توجه بهره وری مبتنی بر هوش مصنوعی Circle to Search است. با استفاده از این ابزار، کاربران می توانند با انگشتان خود یک شی را بر روی صفحه نمایش ترسیم کنند و Galaxy AI به طور خودکار جستجوی وب را برای شناسایی مورد انجام می دهد. اگر محصولی را در تصویری می بینید که می خواهید درباره آن بیشتر بدانید، می تواند مفید باشد. یکی دیگر از ویژگی های بهره وری Note Assist است که می تواند متن شما را جمع آوری، خلاصه و ترجمه کند.

Chat Assist و Live Translate دو ابزار دیگر Galaxy AI هستند که به زودی به دستگاه های بیشتری راه خواهند یافت. Chat Assist متن شما را به زبان دیگری در برنامه پیام‌رسانی ترجمه می‌کند. برای متون ورودی نیز همین کار را می کند. ترجمه زنده برای ارتباطات صوتی، ترجمه تماس های تلفنی دو طرفه در زمان واقعی با استفاده از هوش مصنوعی است.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید