مگ بلاگ

سه چرخ سرگرمی همراه با مصالحه است

سه چرخ سرگرمی همراه با مصالحه است

من Super 3 را از محل ذخیره‌سازی خودروی کلکسیونی وست‌ساید برداشتم، جایی که موتور کوچکی که پارس می‌کرد با غرش پژواک از روی دیوارهای بلوک‌های خاکستری پرید. بسیار خوب، مورگان، شاید این ترفند کوچک کمی جدی تر از حد انتظار شود. و موتور، به نظر می رسد، Super 3 را به یک شراکت تاریخی مهم با فورد باز می گرداند – در این مورد، یک موتور سه سیلندر 1.5 لیتری تنفس طبیعی که از Focus ST قرض گرفته شده است. این کارخانه جایگزین موتور V-twin سه چرخ قدیمی مورگان می شود، احتمالاً با توجه به قوانین آلایندگی یورو، زیرا در اینجا در ایالات متحده، یک موتور موتور سیکلت BMW ممکن است عملکرد بهتری داشته باشد.

با این حال، فورد تریپل 118 اسب بخار قدرت و 110 پوند فوت گشتاور را از طریق یک گیربکس پنج سرعته دستی که از سازنده دیگری، در این مورد از MX-5 میاتا، قرض گرفته شده است، تولید می کند. سپس یک کمربند تقویت شده با فیبر کربن نیرو را به تک چرخ عقب می فرستد. و اگر این آمار قدرت در دوران هایپرکارها و ریستومودهای 1000 اسب بخاری ضعیف به نظر می رسد، به خاطر داشته باشید که Super 3 با وزن 1400 پوندی وارد مبارزه می شود.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید