مگ بلاگ

سوپرون برقی فورد با شکست مرسدس AMG 3 رکورد جدید در کوه پانوراما ثبت کرد.

سوپرون برقی فورد با شکست مرسدس AMG 3 رکورد جدید در کوه پانوراما ثبت کرد.

اگرچه نام و اصل و نسب آن با فورد سوپرون نمادین مشترک است، اما یک وسیله نقلیه تجاری سبک نیست. SuperVan 4.2 که بر اساس Ford e-Transit Custom ساخته شده است، دارای سه موتور الکتریکی است که با هم می توانند بیش از 1400 اسب بخار نیرو تولید کنند. همچنین با یک اسپویلر بزرگ و سبک از فیبر کربن و سایر ویژگی های آیرودینامیک ساخته شده است که می تواند بیش از 4400 پوند نیروی رو به پایین در 150 مایل در ساعت ایجاد کند. به علاوه، EV با سیستم ترمز احیاکننده با دیسک‌های کربن سرامیکی و همچنین چرخ‌های منیزیمی سبک وزن با لاستیک‌های Pirelli P-Zero برای تعلیق بهتر اصلاح شد.

سریرام پاککام، مدیر نمایش‌دهنده‌های فرمول 1 و خودروهای برقی فورد پرفورمنس، می‌گوید: «تیم SuperVan به مدت دو هفته از کار روی ساخت این ون برقی با سرعت هر چه بیشتر دست نکشید. “شبکه جهانی فورد پرفورمنس فعال شد تا اطمینان حاصل شود که SuperVan 4.2 تا حد امکان قادر است.” در حالی که کوه پانوراما مسیر سختی است، تلاش‌های تیم نتیجه داد، زیرا هر دور پیاپی کوتاه‌تر از دور قبلی بود.

اندرو بیرکیک، رئیس و مدیر عامل فورد استرالیا گفت: “SuperVan 4.2 واقعاً باید دیده شود تا باور شود، و ما از اینکه طرفداران مسابقات استرالیایی توانسته اند شاهد دویدن های تاریخی آن در اطراف کوه پانوراما باشند، هیجان زده هستیم.” عملکرد SuperVan 4.2 در Mount Panorama فقط به خاطر افتخار نیست، بلکه به طور کلی برای خودروهای برقی زنگ خطری است، زیرا مهندسی EV به خودروهای سنتی ICE می رسد و سهم بیشتری از بازار خودرو را به خود اختصاص می دهد. بیرکیک ادامه داد: «درس‌های آموخته‌شده از دویدن SuperVan در استرالیا، جریان مستقیمی به نسل بعدی خودروهای برقی جاده‌ای فورد خواهد داشت». این بدان معناست که محصولات آینده که مشتریان در جاده‌های ما رانندگی می‌کنند، روح کوچکی از کوه پانوراما خواهند داشت.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید