مگ بلاگ

سوپر کروز جنرال موتورز گسترش زیادی در رانندگی بدون هندز دارد (اما هر خودرویی از آن پشتیبانی نمی کند)

سوپر کروز جنرال موتورز گسترش زیادی در رانندگی بدون هندز دارد (اما هر خودرویی از آن پشتیبانی نمی کند)

اکنون، این شرکت کاملاً سوپر کروز را به عنوان یک راه‌حل کاملاً خودران به همان روش خلبان خودکار تسلا یا مجموعه کامل خودران (FSD) معرفی نمی‌کند، اما این شرکت به افزودن ویژگی‌هایی ادامه داده است که به سمت این هدف حرکت می‌کنند. این خودروساز در بیانیه مطبوعاتی خود ادعا می‌کند که سوپر کروز در شکل فعلی‌اش، امکاناتی مانند تغییر خط برحسب تقاضا، فرمان مشترک، تریلر بدون هندز، و هندلینگ منحنی پیشرفته را ارائه می‌دهد.

این سیستم توسط زیرساخت OnStar جنرال موتورز، یک سیستم کمکی در خودرو مبتنی بر اشتراک که از جمله امکانات Super Cruise را فعال می‌کند، زنده شده است. صفحه منبع جنرال موتورز اشاره می کند که معماری خودران از 22 خودروی GM در برندهای شورولت و کادیلاک پشتیبانی می کند. با این حال، در آخرین اعلامیه خود، این خودروساز اشاره می کند که توسعه سوپر کروز سه وسیله نقلیه – کادیلاک CT6، شورولت بولت EUV، و کادیلاک XT6 را مورد لطف قرار نمی دهد.

این شرکت دلیلی رسمی برای عدم برخورداری این خودروها از درمان به‌روزرسانی ارائه نکرده است. با این حال، صرف نظر از کنار گذاشتن چند خودرو از شبکه گسترده جاده‌ای سوپر کروز، آخرین اقدام به گسترش دامنه رهبری این برند کمک زیادی می‌کند. جنرال موتورز ادعا می‌کند که با جدیدترین توسعه، سوپر کروز اکنون گسترده‌ترین شبکه جاده‌های خودران را در آمریکای شمالی ارائه می‌کند که به گفته او تقریباً شش برابر چیزی است که نزدیک‌ترین رقیب ارائه می‌دهد.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید