مگ بلاگ

شما هرگز نباید در اطراف رایانه شخصی یا کنسول بازی خود بچرخید: این دلیل است

شما هرگز نباید در اطراف رایانه شخصی یا کنسول بازی خود بچرخید: این دلیل است

دلایل متعددی وجود دارد که چرا بخار دادن یا کشیدن سیگار الکترونیکی در اطراف رایانه شخصی شما می تواند برای اجزای دستگاه مضر باشد، اما این دلایل همه به باقی مانده ای اشاره دارد که می تواند در داخل دستگاه ایجاد شود. بخار آب یک آئروسل تولید می کند که معمولاً به آن بخار می گویند که حاوی قطرات ریز مایع است که می تواند متراکم شود و به عنوان پسماند روی سطوح از جمله قسمت های داخلی رایانه شخصی یا کنسول بازی بنشیند. با گذشت زمان، این باقیمانده می‌تواند انباشته شده و در نحوه تعامل اجزای محاسباتی با یکدیگر تداخل ایجاد کند و باعث ایجاد مشکلات طولانی مدت شود.

بدتر از آن، باقی مانده ای که می تواند بر روی قطعات PC فرموله شود، فقط بخار آب نیست. بلکه یک فیلم چسبناک است که حاوی مواد شیمیایی، طعم دهنده و نیکوتین است. با گذشت زمان، این فیلم لایه به لایه بر روی خود ساخته می‌شود و به‌ویژه به احتمال زیاد در قسمت‌های نیمه بازشده رایانه شخصی مانند فن‌ها، دریچه‌ها و دیگر منافذ در پوسته رایانه شخصی یا کنسول بازی شما شکل می‌گیرد.

به نوعی، تأثیری که بخارپز می تواند بر روی رایانه شخصی یا کنسول شما داشته باشد، اصلاً بی شباهت به تأثیری است که می تواند روی ریه های شما بگذارد.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید