مگ بلاگ

طبق گزارش‌ها، اپل در حال بررسی ایرپادها با دوربین‌های داخلی و سنسورهای سلامت است

طبق گزارش‌ها، اپل در حال بررسی ایرپادها با دوربین‌های داخلی و سنسورهای سلامت است

افزودن دوربین به AirPods با انتظارات طبیعی از فیلمبرداری همراه است. اما در مورد اپل، داده‌های بصری جمع‌آوری‌شده از حسگر دوربین برای امکانات مرتبط با سلامتی استفاده می‌شود. بلومبرگ ادعا می‌کند: «از نظر تئوری می‌توان از چنین دوربین‌هایی برای ضبط داده‌هایی استفاده کرد که از طریق هوش مصنوعی پردازش می‌شوند و به افراد در کارهای روزمره کمک می‌کنند.

از نظر تئوری، همچنین می تواند با ویژگی های سلامتی مانند تشخیص سقوط مرتبط باشد. این دوربین همچنین می‌تواند راه‌های جدیدی را برای جمع‌آوری داده‌ها و ردیابی دقیق‌تر تمرینات باز کند یا حتی درهایی را برای تجزیه و تحلیل مجموعه‌های متنوع‌تر از فعالیت‌های بدنی باز کند.

این رسانه قبلاً گزارش داده بود که اپل امیدوار است حسگرهایی را در خط پوشیدنی صوتی خود قرار دهد تا دما را از داخل کانال گوش اندازه گیری کند. داده‌های جمع‌آوری‌شده توسط این حسگر به اپل کمک می‌کند تا تشخیص دهد که آیا فرد دارای علائم سرماخوردگی است یا هر بیماری دیگری که دمای بالا نشانه آن است.

برنامه اضافه کردن دوربین یا سنسور دما به AirPods در مرحله اکتشاف است و هیچ اطمینانی وجود ندارد که چنین دستگاهی به صورت تجاری عرضه شود. در یادداشتی مشابه، گفته می‌شود که اپل نیز در حال بحث در مورد پروژه حلقه‌های هوشمند با هدف گسترش گستره گستره پوشیدنی خود از طریق ارائه فناوری سلامت در عوامل مختلف است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید