مگ بلاگ

فانتوم II نمادین 1929 ساخته شده الکتریکی

فانتوم II نمادین 1929 ساخته شده الکتریکی

رولزرویس به بسیاری از چیزها شهرت دارد، اما عدم سر و صدایی که تولید می کند یکی از معروف ترین ویژگی های آن است. در حالی که موتورهای الکتریکی بی صدا هستند، و قرار دادن عایق کافی در محفظه موتور برای بی صدا کردن یک کامیون شش سیلندر یا یک موتور V-12 سنگین، مسلماً چشمگیرتر است – دانستن اینکه فانتوم ستاره “آکوامن” به این شکل است. خاموش به عنوان روحی که نام خود را از آن گرفته است.

موتورها همچنین به کلاسیک مقدار بسیار مدرنی از غرغر می دهند، به طور دقیق 201 اسب بخار، که بیش از چهار برابر موتور اصلی 96 ساله آن در زمان جدید است. این تبدیل با سه حالت رانندگی ارائه می شود، اگرچه حالت “اسپرت” انتخاب عجیبی برای خودرویی است که در سال 1929 با چرخ های بسیار باریک ساخته شده است، و جالب است که ببینیم لاستیک محدود چگونه به یک موتور نسبتا قدرتمند با واکنش تهاجمی دریچه گاز پاسخ می دهد.

در مورد برد، تخمین تقریبی فعلی 150 مایل است. اگرچه برد الکتریکی می‌تواند با مواردی مانند وزنی که وسیله نقلیه حمل می‌کند، سطحی که روی آن حرکت می‌کند و حتی ضخامت هوایی که در آن حرکت می‌کند بسیار متفاوت باشد.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید