مگ بلاگ

فریبکاری ایمیل اخیر گوگل توضیح داده شده است

فریبکاری ایمیل اخیر گوگل توضیح داده شده است

چندی پیش، گوگل دو برنامه ایمیل ارائه می کرد – Gmail و Inbox. دومی در سال 2019 آخرین نفس خود را کشید و در گورستان دیجیتال خود گوگل دفن شد. Inbox در همان سال Gmail Offline را به گورستان محصولات برد. Inbox سهم خود را از ایرادات داشت و در دریافت به‌روزرسانی‌ها عقب بود، اما ویژگی‌هایی نیز داشت که لشکر طرفداران آن از آنها استقبال کردند. با سابقه ایمیل نسبتاً ناراحت کننده ای که در اکوسیستم گوگل نیز پنهان نیست، صحبت درباره مرگ جیمیل کمی به خانه نزدیک شد.

با این حال، «گوگلستان گورستان» با محصولات محبوب غریبه نیست، برخی از آن‌ها سال‌ها با جاه‌طلبی‌های بالا ادامه داشتند، در حالی که برخی دیگر در گمنامی زندگی می‌کردند یا فقط از طلسم کوتاهی لذت بردند. در سال 2023، گوگل سرویس ثبت نام دامنه خود و سرویس امیدوارکننده Pixel Pass – که به کاربران امکان می‌داد هر دو سال یک بار یک تلفن جدید دریافت کنند – و پروژه Jaquard برای یکپارچه‌سازی فناوری با محصولات سبک زندگی، از جمله تعطیل شد. یکی از بزرگترین تلفات Stadia بود، سرویس استریم بازی که پس از چند سال توسعه اختصاصی روی یخ قرار گرفت.

سال آینده، Google Podcasts، یکی از مکان‌های مورد علاقه برای گوش دادن به نمایش‌های صوتی، به دنبال موسیقی Google Play، پایانی نابهنگام خواهد داشت. با این حال، جیمیل یک روز دیگر به حیات خود ادامه می دهد و احتمالاً به این زودی ها از بین نخواهد رفت.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید