مگ بلاگ

فناوری جدید دوربین Zoom Anyplace سامسونگ می تواند ترفندهای مفیدی را برای Galaxy S24 Ultra به ارمغان بیاورد.

فناوری جدید دوربین Zoom Anyplace سامسونگ می تواند ترفندهای مفیدی را برای Galaxy S24 Ultra به ارمغان بیاورد.

انتظار می رود Zoom Anyplace یکی از ویژگی های کلیدی نسل بعدی گوشی هوشمند پرچمدار سامسونگ، Samsung Galaxy S24 Ultra باشد که قرار است در نیمه اول سال 2024 عرضه شود. در حالی که سامسونگ هنوز به طور رسمی این موضوع را تایید نکرده است، ویدیوی تبلیغاتی این فناوری روشن می کند که این فناوری از موتور هوش مصنوعی جدید کوالکام پشتیبانی می کند، که اولین بار با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 – همان تراشه ای که احتمالاً گلکسی اس 24 اولترا را تامین می کند، ساخته شده است.

همانطور که قبلا ذکر شد، سامسونگ ادعا می کند که Zoom Anyplace از هوش مصنوعی برای شناسایی و ردیابی اجسام متحرک در قاب استفاده می کند. هنگامی که یک سوژه شناسایی شد، Zoom Anyplace به طور خودکار سوژه را در فوکوس و در مرکز کادر نگه می دارد، حتی اگر سوژه به طور نامنظم حرکت کند. این فناوری می‌تواند برای افرادی که از گوشی‌های هوشمند خود برای عکاسی از رویدادهای ورزشی، کنسرت‌ها و رویدادهایی استفاده می‌کنند که سوژه‌ها تمایل زیادی به جابجایی دارند، مفید باشد و ردیابی آنها را دشوار می‌کند.

علاوه بر قابلیت ردیابی خودکار، Zoom Anyplace تعدادی ویژگی دیگر نیز ارائه می دهد، از جمله توانایی بزرگنمایی و کوچک نمایی روی یک سوژه بدون از دست دادن فوکوس یا وضوح در حالی که سوژه را در مرکز کادر نگه می دارد. ویدیوی تبلیغاتی که Zoom Anyplace را در عمل به نمایش می‌گذارد، این فناوری را مانند یک افزوده جدید جالب به قابلیت‌های ضبط ویدیوی سامسونگ می‌کند که به طور سنتی از اپل عقب مانده است.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید