مگ بلاگ

فیس‌بوک، اینستاگرام، مسنجر و تاپیک‌ها در یک قطع بزرگ از کار افتاده‌اند

فیس‌بوک، اینستاگرام، مسنجر و تاپیک‌ها در یک قطع بزرگ از کار افتاده‌اند

کمتر از دو ساعت پس از اینکه اندی استون متا تایید کرد که چندین سرویس متا از کار افتاده است، بیشتر پلتفرم های آسیب دیده دوباره آنلاین شده اند. استون در ادامه افزود که این مشکل «در اسرع وقت» حل شد، در حالی که از کاربران بابت مشکل ایجاد شده عذرخواهی کرد. با این حال، توییت استون دلایل این قطعی را فاش نکرد.

کاربرانی که از فیس بوک و اینستاگرام خارج شده بودند، توانستند به سرعت و بدون دردسر دوباره وارد سیستم شوند. از برخی از کاربران – از جمله نویسنده این مقاله – که در بحبوحه قطعی سعی در بازنشانی رمز عبور فیس بوک و اینستاگرام خود داشتند، از آنها خواسته شد تا قبل از اینکه بتوانند دوباره وارد سیستم شوند، دوباره رمز عبور را بازنشانی کنند.

چند روز پس از اینکه فیس بوک و چندین سرویس متا در سال 2021 دچار یک قطعی بزرگ شدند، این شرکت یک حساب کاربری دقیق منتشر کرد که دلایل آن را توضیح داد. اینکه آیا این شرکت از رویکرد مشابهی برای این قطعی اخیر پیروی می کند یا خیر، چیزی است که باید دید.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید