مگ بلاگ

قاضی بسته پرداختی تسلا را برای ثبت رکورد ایلان ماسک لغو کرد

غرامتی به ارزش 55 میلیارد دلار یک غرامت تاریخی بود و می‌توانست ماسک را با وجود اینکه در چند سال گذشته برای مدتی سالم در فهرست ثروتمندترین افراد جهان قرار داشت، ثروتمندتر کند. اما اکنون که این کمک هزینه توسط دادگاه باطل شده است زیرا آن را ناعادلانه تشخیص داده است، ماسک آخرین فرصت را در قالب درخواست تجدید نظر دارد. در صورت عدم موفقیت، هیئت مدیره باید برنامه جدیدی برای پرداخت حقوق پنج سال گذشته او ارائه دهد.

ماسک، “هرگز شرکت خود را در ایالت دلاور ثبت نکنید.” به اشتراک گذاشته شده است در X، که قبلاً توییتر نامیده می شد، بلافاصله پس از اعلام حکم. آیا این طرح حتی برای تسلا برای حفظ ماسک و رسیدن به اهدافش ضروری بود؟ قاضی کاتالین سنت جی مک کورمیک، رئیس دادگاه ریاست جمهوری دلاور، این سوال را مطرح کرد. بلومبرگ تخمین می زند که بدون غرامتی که در ثروت انباشته او لحاظ شود، دارایی خالص ماسک به حدود 154.3 میلیارد دلار کاهش می یابد و او را در رتبه سوم در فهرست ثروتمندترین افراد جهان قرار می دهد.

همچنین شایان ذکر است که اکثر ثروت ماسک به تسلا وابسته است، جایی که او نزدیک به 13 درصد از سهام را در اختیار دارد. از طرف دیگر، ماسک اخیراً به یک چشم دوخته است 25 درصد از سهام تسلا به امید به دست آوردن حق رای معنادارتر در هیئت مدیره. ماسک در جریان محاکمه قبلی در مورد طرح غرامت در سال 2022 به دادگاه گفت که این طرح به بودجه برنامه های او برای قرار دادن بشر در مریخ و دستیابی به سفرهای بین سیاره ای کمک می کند.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید