مگ بلاگ

قدرت بیشتر از آنچه نیاز دارید، کمتر از آنچه می خواهید

چند سالی است که با کیبورد جادویی رابطه عشق و نفرت دارم. برای صفحه‌کلیدی که تقریباً 300 دلار از کیف شما بیرون می‌کشد، صفحه‌کلید جادویی مشکی روی M1 iPad Pro من پوست کنده‌شده‌ای را برای من به ارمغان آورد – و چسب درست زیر صفحه ترک خشک شد و یک شکاف آشکار زشت در کنار لبه پایینی ایجاد کرد. صفحه کلید جادویی به روز شده می خواهد این نقص های مهم را برطرف کند، و تا کنون، تجربه فوق العاده ای بوده است.

سوئیچ به عرشه آلومینیومی ظاهری عالی به آن می دهد و آن را به طرز عجیبی به زیبایی شناسی مک بوک نزدیک می کند. تجربه تایپ به طور قابل توجهی بهتر است و اضافه کردن یک کلید ردیف عملکرد در بالا یک تغییر معنادار است. ترک‌پد نیز ابعاد خود را کشیده است و به لطف ورود یک لایه شیشه‌ای، اجرای ژست‌های سوایپ یا حتی اسکرول معمولی روی آن احساس بهتری دارد. همچنین کلیک روی دکمه ها در صفحه نمایش یکنواخت تر است. اما قابل توجه ترین ارتقاء اضافه شدن یک موتور لمسی در زیر آن است. به محض اینکه برای اولین بار آیپد پرو را تنظیم کردم، سیستم تپ را برای ترک پد فعال کردم و بدون اینکه پشیمان باشم، از شر کلیک های فیزیکی خلاص شدم.

برآمدگی فلزی پشت در حال حاضر نمایان شده است، که اکنون به معنای عدم خطر هرگونه لایه برداری زشت پوست است. من فقط کمی شک دارم که چگونه پولیش روی آن در دراز مدت ماندگار خواهد شد. از جنبه بد همه چیز، اپل به شما اجازه نمی دهد که به صورت دستی روشنایی نور پس زمینه صفحه کلید را تحت نور کافی محیط تنظیم کنید. به‌علاوه، اگر از کل کیت روی پای خود استفاده می‌کنید، بدانید که عرشه مانند یک لپ‌تاپ معمولی آرام نمی‌گیرد، به‌هیچ‌وجه به دلیل ماهیت بسیار سنگین کل تنظیمات اینجا.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید