مگ بلاگ

قطع سرویس سلول AT&T بر بیش از 70000 مشترک در سراسر ایالات متحده تأثیر می گذارد

قطع سرویس سلول AT&T بر بیش از 70000 مشترک در سراسر ایالات متحده تأثیر می گذارد

علاوه بر کاهش خدمات تلفن همراه، چندین خبرگزاری گزارش می دهند که خدمات 911 در مدت مشابه دچار قطعی شده است. به عنوان مثال، در حالی که اداره آتش نشانی سانفرانسیسکو می گوید که مرکز 911 آن هنوز فعال است، تعدادی از مشتریان AT&T گزارش داده اند که حتی نمی توانند با 911 تماس بگیرند. SFFD به افراد پیشنهاد کرده است که از یک تلفن ثابت استفاده کنند یا در صورت مواجهه با شرایط اضطراری از یک دوست، همسایه یا خویشاوند از شبکه دیگری تماس بگیرند.

اگر Wi-Fi فعال دارید، استفاده از ویژگی تماس Wi-Fi تلفن به شما امکان می دهد بدون سرویس شبکه فعال تماس برقرار کنید. اگر کار نکرد، می‌توان از سرویس‌هایی مانند Google Voice برای برقراری تماس از طریق Wi-Fi استفاده کرد. اگر فقط باید با یک دوست یا خویشاوند تماس بگیرید، سرویس‌های پیام‌رسانی مانند واتس‌اپ، فیس‌بوک، اینستاگرام یا هر چیز مشابهی نیز باید کار کنند، مشروط بر اینکه به اینترنت متصل باشید.

DownDetector همچنین افزایشی را در گزارش‌های قطع نشان می‌دهد، اگرچه این لزوماً به معنای بدتر شدن وضعیت نیست. از آنجایی که قطعی در حدود ساعت 3 صبح شروع شده است، به احتمال زیاد تعداد بیشتری از مردم از خواب بیدار می شوند، متوجه می شوند که سرویس تلفن همراه خود قطع شده است و آن را گزارش می دهند.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید