مگ بلاگ

لپ تاپ های Dell Latitude با تراشه های هوش مصنوعی داخلی

لپ تاپ های Dell Latitude با تراشه های هوش مصنوعی داخلی

Dell یک بیانیه مطبوعاتی به اشتراک گذاشت که کمی بیشتر در مورد این لپ تاپ ها توضیح می دهد. مدلی که برای اشتراک گذاری آن بسیار هیجان زده بود Latitude 7350 Detachable بود. این طراحی شبیه به مایکروسافت سرفیس پرو دارد، اما به طور خاص با در نظر گرفتن همکاری طراحی شده است. این دوربین دارای وضوح 3K است و دارای چیزی است که Dell آن را تاچ پد همکاری می نامد، که “با پشتیبانی از تیم های مایکروسافت و زوم، کنترل های کنفرانس را به دست کاربران نهایی می رساند.”

اما خبر مهم تراشه هوش مصنوعی است. لپ‌تاپ‌های جدید دل علاوه بر CPR، GPU و NPU اینتل، از یک موتور پردازش هوش مصنوعی جدید به نام xPU بهره می‌برند. در بیانیه مطبوعاتی Dell آمده است: «بارهای کاری هوش مصنوعی بسته به کاربرد و مورد استفاده، به xPU، یک موتور هوش مصنوعی همه کاره، بارگذاری می شود. “بارهای کاری هوش مصنوعی، زمانی که در xPU بارگیری می شوند، عملکرد کلی دستگاه را بهبود می بخشند و عمر باتری را افزایش می دهند.”

دل چندین مثال از نحوه عملکرد این کار ارائه کرد. این ادعا می‌کند که xPU می‌تواند ترجمه هوش مصنوعی را پردازش کند تا بتوانید با فردی که به زبان دیگری صحبت می‌کند در زمان واقعی مکالمه داشته باشید. بیان کرد که برنامه هایی مانند Omnibridge حتی می توانند به عنوان مترجم بین زبان اشاره انگلیسی و آمریکایی عمل کنند. همه اینها چشمگیر است، اما مزیت اصلی این است که بار پردازشی را از CPU شما حذف می کند.

دل در حال حاضر قصد دارد Latitude 9450، 7350، 7450، 7650، 5350، 5450، 5550، 3450 و 3550 را در ماه مارس عرضه کند. Latitude 7350 Detachable تا زمانی در سه ماهه دوم در دسترس نخواهد بود.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید