مگ بلاگ

ماشین اپل نشانه های زندگی را نشان می دهد

ماشین اپل نشانه های زندگی را نشان می دهد

در درخواست ثبت اختراع، اپل می گوید که کنترل های دستی، مانند فرمان و پدال ها، می توانند از راننده دور شوند و فضای بیشتری در کابین ایجاد کنند. فرمان می‌چرخد و در مواقعی که نیازی به آن نیست، جمع می‌شود – مانند آن دسته از صفحه‌های بازشو در برخی از یونیت‌های سر خودروهای پس از فروش. چندین برند خودرو از جمله آئودی، بی‌ام‌و، ولوو، کیا و اوپل، مکانیسم‌های مشابهی را برای فرمان‌های جمع شونده برای مدل‌های مفهومی خود در نظر گرفته‌اند.

در همین حال، پدال‌ها این امکان را دارند که به یک محفظه اختصاصی یا “شاخه” در قسمت پایین بدنه جمع شوند و ناحیه زیر پدال را با بقیه کف کابین صاف کنند.

بر اساس درخواست ثبت اختراع، ممکن است از یک حسگر ویژه برای تشخیص شرایط خارجی مانند ترافیک، زمین و آشنایی با مسیر استفاده شود تا بین حالت دستی و خودکار جابجا شود. در سناریوهایی که سیستم خودمختار ضروری بداند، راننده مجبور می شود خودرو را به صورت دستی کنترل کند. برعکس، انسان‌ها می‌توانند کنترل‌های خودران را نادیده بگیرند که در بهترین حالت، قابلیت‌های رانندگی خودکار سطح 4 را نشان می‌دهد – مطابق با پیش‌بینی‌های قبلی مارک گورمن، گزارشگر بلومبرگ، مبنی بر اینکه اولین خودروی اپل کاملاً بدون راننده نخواهد بود. البته اینها با توجه به قوانین در حال تحول در مورد وسایل نقلیه کاملاً خودمختار در معرض تغییر هستند.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید