مگ بلاگ

مایکروسافت فقط در رایانه های شخصی Windows Copilot+ ترمز می کند، وحشتناک ترین ویژگی

مایکروسافت فقط در رایانه های شخصی Windows Copilot+ ترمز می کند، وحشتناک ترین ویژگی

تغییر قابل توجه دیگری که در Recall در راه است، یک پروتکل احراز هویت قوی تر است. مایکروسافت در پستی نوشت: “برای فعال کردن Recall، ثبت نام در Windows Hello لازم است. علاوه بر این، برای مشاهده جدول زمانی و جستجو در Recall، مدرک حضور نیز لازم است.” این بدان معناست که Recall تنها پس از راه‌اندازی Windows Hello برای ورود به سیستم توسط کاربران فعال می‌شود، به این معنی که باید بین اثر انگشت، قفل با چهره یا پین ایمن برای دسترسی انتخاب کنند.

یکی دیگر از نرده‌های حفاظ حیاتی، سیستم رمزگشایی «درست به موقع» است که توسط چیزی که مایکروسافت آن را Windows Hello Enhanced Sign-in Security (ESS) می‌نامد محافظت می‌شود. به طور خلاصه، تمام اسکرین شات های Recall به طور ایمن در پشت یک لایه محافظ ذخیره می شوند. آنها فقط زمانی رمزگشایی شده و آماده مشاهده هستند که رایانه در حال استفاده فعال باشد. این بدان معناست که اگر کامپیوتر خود را در کافی‌شاپ فراموش کنید، بازیگر بدی حتی اگر لپ‌تاپ شما را بگیرد، نمی‌تواند عکس‌های فوری Recall شما را ببیند.

اما تاکنون هیچ فایروال Windows Hello برای رمزگشایی وجود نداشته است. امروز، مایکروسافت تأیید کرده است که رمزگشایی Recall به یک راهنمای Windows Hello نیاز دارد. تغییرات قبل از اینکه فراخوان برای آزمایش عمومی از طریق کانال آزمایشی پیش‌نمایش تحت فشار قرار گیرد، اعمال خواهند شد.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید