مگ بلاگ

ما سرانجام می دانیم که چه چیزی باعث قطع AT&T شده است و احتمالاً آن چیزی نیست که شما فکر می کردید

ما سرانجام می دانیم که چه چیزی باعث قطع AT&T شده است و احتمالاً آن چیزی نیست که شما فکر می کردید

از آنجایی که یک حمله سایبری به یک ارائه دهنده شبکه می تواند یک تهدید امنیتی باشد، چندین سازمان دولتی متوجه این موضوع شدند. آژانس وزارت امنیت داخلی (DHS) که حملات سایبری را رصد می کند – آژانس امنیت سایبری و امنیت زیرساخت (CISA) – یکی از آژانس هایی بود که این موضوع را بررسی کرد. از ساعت 5 صبح به وقت شرقی، CISA دلیل قطع را نمی‌داند، اما معتقد است “هیچ نشانه‌ای از فعالیت مخرب وجود ندارد.” این اطلاعات از یک یادداشت محرمانه بدست آمده توسط ABC News به دست آمده است.

جان کربی، مشاور ارتباطات امنیت ملی، توضیح داد که کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) با AT&T در ارتباط است تا اطلاعات بیشتری در مورد قطع برق کسب کند. بعدازظهر پنج‌شنبه، کربی به مطبوعات گفت که DHS و FBI نیز در حال تحقیق هستند و با کسانی که در این صنعت هستند کار می‌کنند تا تعیین کنند «از دیدگاه فدرال برای افزایش تلاش‌های تحقیقاتی خود برای کشف آنچه در اینجا رخ داده است، چه کاری می‌توان انجام داد». او توضیح داد که آنها همه پاسخ ها را ندارند، اما برای رسیدن به این هدف تلاش می کنند.

اگرچه ممکن است این قطعی در نتیجه یک حمله سایبری نبوده باشد، اما همچنان مشکلات بالقوه جدی برای مشتریان ایجاد می کند. در مناطق مختلف – از شارلوت، کارولینای شمالی تا سانفرانسیسکو، کالیفرنیا – مشتریان AT&T نمی‌توانستند از خدمات تلفن همراه برای تماس با 911 استفاده کنند. آژانس‌های محلی در مناطق آسیب‌دیده از مشتریان AT&T خواسته‌اند در صورت وجود از Wi-Fi برای برقراری تماس‌های اضطراری استفاده کنند یا از یکی از دوستان خود استفاده کنند. یا تلفن خانواده این رویداد حتی ممکن است برخی را متقاعد کند که در بیرون انداختن تلفن خانه خود تجدید نظر کنند.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید