مگ بلاگ

مدیران اخراجی توییتر به دنبال میلیون ها نفر از ایلان ماسک شکایت کردند

مدیران اخراجی توییتر به دنبال میلیون ها نفر از ایلان ماسک شکایت کردند

برای کسانی که به خاطر ندارند، خرید توییتر توسط ماسک کمی آشفته بود. ماسک پس از پیشنهاد اولیه‌اش، که به‌طور گسترده‌ای تصور می‌شود به‌طور چشمگیری ارزش پلتفرم را بیش از حد ارزیابی می‌کند، تلاش کرد تا معامله توییتر را از بین ببرد. سپس مدیران این شرکت بر مولتی میلیاردر فشار قانونی وارد کردند تا پیشنهاد خود را دنبال کند تا اینکه در نهایت یک چهره درمورد او ظاهر شد و با خرید توییتر به قیمت اصلی خود موافقت کرد. او سپس بسیاری از همان مدیرانی را که شرکت را تحت فشار قرار دادند تا ماسک را بخرد، با ادعای سهل انگاری فاحش و سوء رفتار عمدی اخراج کرد.

به گفته WSJ، مدیران اخراجی توییتر می گویند که این اتهامات هیچ ارزشی ندارد و آنها اکنون مجموعاً از ماسک برای بیش از 128 میلیون دلار شکایت کرده اند. این مقاله به این گروه اشاره می کند که ادعا می کند: “این کتاب بازی ماسک است: برای نگه داشتن پولی که به دیگران بدهکار است و آنها را مجبور به شکایت از او می کند. ماسک حتی در صورت شکست می تواند تاخیر، دردسر و هزینه را به دیگران تحمیل کند که قادر به انجام آن نیستند. استطاعت آن را فراهم کند.”

این افراد استدلال کرده اند که هیچ یک از دلایل ارائه شده توسط ماسک قابل پشتیبانی نیست و اخراج مدیران بدون قطع قرارداد آنها سابقه بدی ایجاد می کند، زیرا بدون قطع همکاری، معمولاً دلیلی برای ماندن آنها در طول انتقالی که احتمالاً به پایان می رسد وجود ندارد. خاتمه دادن.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید