مگ بلاگ

مشکلات Apple AirPlay؟ در اینجا نحوه بازگرداندن آن به کار آمده است

ویژگی AirPlay اپل یک گزینه مفید برای پخش فرمت های رسانه های صوتی و تصویری از یکی از دستگاه های iOS شما (iPhone، iPads) به منبع دیگری است – که معمولاً صفحه نمایش بزرگتر یک رایانه Mac، Apple TV یا سایر مدل های تلویزیون هوشمند است.

به همان اندازه که ممکن است اشتراک‌گذاری سریع ویدیوها، تصاویر یا موسیقی خود با گزینه‌های کنترل داخلی درست در iPhone (یا iPad) راحت باشد، همیشه این احتمال وجود دارد که مشکلی پیش بیاید. در بیشتر موارد، پس از راه‌اندازی، AirPlay باید بدون هیچ مشکلی کار کند، اما چند عامل وجود دارد که می‌تواند ناگهان مانع از اشتراک‌گذاری بین دستگاه‌ها یا حتی قطع شدن جریان رسانه در حال پیشرفت شود.

اگر با AirPlay با مشکل مواجه شدید، نترسید – بیشتر اوقات به دلیل چیزی ساده مانند قطع اتصال یا تنظیماتی است که به طور تصادفی تغییر کرده است. شانس خوبی وجود دارد که بتوانید همه چیز را با چند مرحله آسان دوباره راه اندازی کنید.

عیب یابی AirPlay

هر زمان که بین iPhone یا iPad خود و دستگاه دیگری با AirPlay مشکل داشتید، با بررسی رایج ترین دلایل شروع کنید.

  1. اگر این اولین باری است که از AirPlay استفاده می‌کنید، مطمئن شوید که دستگاهی که می‌خواهید آن را پخش کنید در وهله اول واقعاً سازگار است.
  2. بررسی کنید که هم دستگاه iOS شما و هم دستگاهی که می‌خواهید در آن پخش جریانی کنید روشن هستند و تقریباً در فاصله 20 تا 30 فوتی از یکدیگر قرار دارند. هر گونه مانع بین آنها (کف، دیوار، مبلمان و غیره) نیز ممکن است اثربخشی سیگنال را کاهش دهد.
  3. دوبار بررسی کنید که هر دو دستگاه به یک شبکه Wi-Fi متصل باشند.
  4. هر دستگاه را برای به‌روزرسانی‌های احتمالی نرم‌افزار یا میان‌افزار بررسی کنید و در صورت وجود آخرین نسخه را نصب کنید.
  5. در صورت شک، دستگاه های خود را مجددا راه اندازی کنید و دوباره امتحان کنید.
  6. اگر می‌توانید استریم کنید اما صدایی نمی‌شنوید (یا صدا بسیار کم است)، سطح صدا را هم در iOS و هم در دستگاه‌های مورد نظر خود بررسی کنید. همچنین مطمئن شوید که کلید Ring/Silent آیفون یا آیپد شما روشن نباشد زیرا می تواند صدای AirPlay را به طور کامل قطع کند.
  7. اگر رسانه با موفقیت پخش می شود، اما به طور غیرمنتظره متوقف می شود، ممکن است یکی از دستگاه های متصل به AirPlay شما به طور ناخواسته استفاده شده باشد (توسط شخص دیگری در خانه شما، فعال سازی تصادفی Siri و غیره). در این صورت شما فقط باید به صورت دستی جریان AirPlay را بین دستگاه های خود راه اندازی مجدد کنید.

در حالی که اینها رایج ترین و به راحتی قابل رفع شدن مشکلات AirPlay هستند، اگر مشکلات پخش جریانی شما همچنان ادامه داشت، باید با پشتیبانی اپل تماس بگیرید.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید