مگ بلاگ

مفهوم تلفن چرخشی Tecno به آینده ای اشاره دارد که حتی گوشی های تاشو منسوخ شده اند

مفهوم تلفن چرخشی Tecno به آینده ای اشاره دارد که حتی گوشی های تاشو منسوخ شده اند

همانطور که از کلمه پیداست، غلتیدن با تا شدن در سطح مکانیکی بسیار متفاوت است، اما تاثیر کلی در مورد صفحه نمایش گوشی های هوشمند مشابه است. اساساً، نه بر خلاف تاشوهای فعلی، Phantom Ultimate قادر است اندازه صفحه نمایش خود را بین 6.55 اینچ تا 7.11 اینچ تنظیم کند.

چیزی که این رویکرد خاص را برای تغییر اندازه صفحه متمایز می‌کند، این است که وقتی گوشی جمع می‌شود، تمام صفحه به دور گوشی می‌پیچد، سپس به سرعت (طبق گفته‌ی Tecno در عرض 1.3 ثانیه) در صورت درخواست به حالت کاملاً کشیده خود می‌رسد. همچنین به طور کلی طراحی باریک‌تر گوشی‌های هوشمند را امکان‌پذیر می‌کند، زیرا برخلاف گوشی‌های تاشو، ضخامت آن هنگام فشرده‌سازی دو برابر نمی‌شود – صفحه نمایش فقط در پشت سر می‌خورد. بنابراین بدون توجه به پیکربندی صفحه نمایشی که انتخاب می کنید، دستگاهی با ضخامت تقریباً 10 میلی متر (حدود 0.4 اینچ) خواهید داشت.

صفحه نمایش گفته شده همچنین دارای صفحه نمایش AMOLED با وضوح 2296×1596 و نرخ تازه سازی 120 هرتز است. علاوه بر قابلیت چرخش، همچنین ادعا می کند که نمای واضح (و در حالت فشرده شدن دو طرفه) از هر برنامه، بازی، عکس یا ویدیویی که ممکن است به آن نگاه کنید، دارد.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید