مگ بلاگ

مفهوم پیکاپ برقی کوچک فیات به اندازه کافی عجیب است

مفهوم پیکاپ برقی کوچک فیات به اندازه کافی عجیب است

شايد وانت استرادا فيات در ايالات متحده و كانادا موجود نباشد، اما در آمريكاي جنوبي بسيار محبوب است – از سال 2021 تاكنون پرفروش ترين خودرو در برزيل بوده است.

مفهوم پیکاپ جدیدی که فرانسوا در این ویدئو نشان داد، با هدف تکرار موفقیتی است که استرادا در برزیل از آن برخوردار بوده است، اما در مقیاس جهانی. جای تعجب نیست که مفهومی که فرانسوا به نمایش گذاشته است وانت معمولی شما نیست، بلکه یک وسیله نقلیه جمع و جور است که هم برای محیط های شهری و هم برای محیط های خارج از جاده مناسب است. همانطور که فرانسوا می گوید، هدف پیکاپ قرار دادن “سرگرمی” در “عملکرد” ​​است.

به گفته Stellantis، این وسیله نقلیه “مفهوم یک پیک آپ را با عملکرد یک LCV و راحتی یک SUV ترکیب می کند.” فیات هیچ جزئیات فنی منتشر نکرده است، بنابراین ما فقط می‌توانیم حدس بزنیم که این خودرو واقعاً چه توانایی‌هایی خواهد داشت، اما طراحی جعبه‌ای و پاندا مانند همراه با ویژگی‌های آینده‌نگر ارائه‌شده در این ویدیو نوید تلفیق سبک ایتالیایی و کاربردی مدرن را می‌دهد. .

شایان ذکر است که این پیکاپ دومین خودروی مفهومی است که در این ویدیو ذکر شده است، که ممکن است نشان دهد که نسخه تولید واقعی آن ممکن است در سال 2025 معرفی شود. به علاوه، از آنجایی که Stellantis برنامه های بزرگی برای بازار خودروهای برقی دارد، ممکن است در آینده نزدیک منتظر چیزهای بیشتری باشیم.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید