مگ بلاگ

مناردز تخت کامیون شما را با این لوازم جانبی پوشانده است

مناردز تخت کامیون شما را با این لوازم جانبی پوشانده است

حمل اشیاء در تخت احتمالاً ابزار اصلی کامیون شما خواهد بود، اما اگر نمی خواهید نگران شل شدن و پرواز چیزی نباشید، اگر قبلاً ندارید یک توری برای بار می خواهید. یک پوشش کامیون شبکه باربری Rightline Gear 54.95 دلار از Menards هزینه دارد، اما هر چیزی را که در بستر کامیون خود جابجا می کنید ایمن نگه می دارد.

این برای همه اندازه‌های کامیون‌ها، خواه کامپکت، سایز متوسط ​​یا فول سایز، مناسب است، بنابراین جای نگرانی در مورد آن وجود ندارد. در حالی که با استفاده از سیم‌های بانجی، از همان نوع محافظت برخوردار می‌شوید، روش کار این توری به این صورت است که یک برزنت ضد آب همراه با خرید دریافت می‌کنید که با سیم‌های بانجی محکم می‌شود. این تضمین می کند که نه تنها محموله شما در حین رانندگی از کامیون شما خارج نمی شود، بلکه از عوامل محافظتی نیز برخوردار خواهید بود.

چنین توری های زیادی برای انتخاب وجود دارد، اما اگر چیزی می خواهید که در برابر آب و هوا نیز محافظت کند، این انتخاب خوبی است. زمانی که از آن استفاده نمی کنید، می توانید به راحتی آن را تا کنید و زیر صندلی نگهداری کنید.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید