مگ بلاگ

موتورسیکلت های نورتون کجا ساخته می شوند و اکنون مالک شرکت کیست؟

موتورسیکلت های نورتون کجا ساخته می شوند و اکنون مالک شرکت کیست؟

از زمان تأسیس، نورتون ده‌ها دوچرخه از جمله مدل‌های محبوب کوماندو رودستر خود را توسعه داده و تولید کرده است که یکی از آن‌ها متعلق به کیانو ریوز، علاقه‌مند قدیمی موتورسیکلت است. در بیشتر تاریخ این شرکت، این دوچرخه ها از خط تولیدی که در بیرمنگام انگلستان قرار داشت، خارج شدند. در میان تغییرات مالکیت در اوایل دهه 2000، دوچرخه هایی با نام نورتون نیز به طور خلاصه در مقیاس کوچکتر در کارخانه ای در دونینگتون، انگلستان تولید شدند. در طول این مدت، نورتون شروع به بازسازی نام خود در پیست مسابقه کرد و در بالاترین سطوح رقابت، از جمله نمایش های چشمگیر در جزیره من TT، رقابت کرد.

نورتون پس از انجام مکالمه موتور سیکلت پیشرفته، دوباره به طور غیرمنتظره ای خود را زیر چتر یک گروه مالکیت جدید مشاهده کرد. اما با وجود مالکان جدید در کشتی و برند دوباره با نان تست از طرفداران مسابقه و دوچرخه سواران معمولی، نورتون به سرعت به افزایش تولید توجه کرد و ساخت یک مرکز تولید جدید براق را اعلام کرد. فضای جدید کمی نزدیکتر به خانه اصلی نورتون نسبت به مرکز قبلی است، با مالکان جدید در Solihull، انگلستان، واقع در جنوب بیرمنگام در غرب میدلندز. دوچرخه‌های نورتون اکنون در تاسیسات مجلل جدید Solihull در حال توسعه و تولید هستند، و دلایل زیادی وجود دارد که باور کنیم این موضوع برای سال‌های آینده نیز وجود خواهد داشت.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید