مگ بلاگ

موستانگ Mach-E فورد یک خودروی عالی است، اما این تنها نیمی از مشکل EV است

موستانگ Mach-E فورد یک خودروی عالی است، اما این تنها نیمی از مشکل EV است

به‌طور آنلاین، Mach-E ممکن است با توجه به جاذبه‌ای که در پشت نام آن وجود دارد، ناعادلانه قضاوت شود، اما به کنار نامگذاری اسب، چگونه به عنوان یک خودرو واقعی عمل می‌کند؟ اگر ظاهراً خودروهای الکتریکی هر روز برای تصاحب خودروهای احتراق داخلی آماده می شوند، پیشنهاد یکی از شناخته شده ترین شرکت های تاریخ بشر چگونه عمل می کند؟

برای فهمیدن این موضوع، یک فورد موستانگ Mach-E Premium مدل 2023 مجهز به باتری 91 کیلووات ساعتی و دو موتور الکتریکی در مسیر من وارد شد. هر دو موتور با هم کار می کنند، مجموعاً 346 اسب بخار قدرت و 428 پوند فوت گشتاور تولید می کند. Mach-E علیرغم نمای عابر پیاده خود، در واقع اسب بخار و گشتاور بیشتری نسبت به مدل پایه 2.3 لیتری فورد موستانگ با موتور اکوبوست دارد که تنها 315 اسب بخار قدرت و 350 پوند فوت گشتاور تولید می کند. SlashGear مدل پایه 2023 Mach-E Select RWD را نیز بررسی کرده است.

به عنوان یک ماشین الکتریکی، برد مهم ترین مشخصات است. به گفته فورد، این Mach-E با باتری طولانی‌اش بردی معادل 290 مایل داشت، اگرچه در استفاده در دنیای واقعی، لزوماً چنین نخواهد بود. برای سرعت شارژ، Mach-E به شبکه شارژ فورد BlueOval و در تئوری هر شارژر سریع 150 کیلوواتی DC با استفاده از درگاه شارژ CCS دسترسی دارد (همچنین یک نقطه طرح مهم در طول هفته من با Mach-E).

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید