مگ بلاگ

مک لارن از Pixel و Cloud AI گوگل برای تعقیب برنده ها در مسیر F1 استفاده خواهد کرد.

مک لارن از Pixel و Cloud AI گوگل برای تعقیب برنده ها در مسیر F1 استفاده خواهد کرد.

در حالی که دستگاه های سخت افزاری گوگل قطعا نقش مهمی در این همکاری ایفا می کنند، اما فراتر از سخت افزار است. یکی از زمینه های کلیدی که مک لارن قرار است از این مشارکت مهم بهره مند شود، توانایی استفاده از فناوری هوش مصنوعی Google Cloud است. این شامل استفاده از ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل داده های مسابقه و به دست آوردن بینش از ارتباطات رادیویی در تیم است. علاوه بر این، مک لارن در حال بررسی راه‌هایی برای استفاده از هوش مصنوعی برای ساده‌سازی فرآیندهای داخلی و بهینه‌سازی تخصیص منابع است که به طور بالقوه منجر به کارایی بیشتر در سازمان می‌شود.

همچنین به عنوان بخشی از این معامله، استفاده از برندهای برجسته اندروید و پیکسل در مک لارن MCL38 – خودروی فرمول 1 این شرکت برای فصل 2024 – و همچنین لباس‌های خدمه پیت، کیت تیم و لباس‌های راننده هر دو مک لارن فرمول 1 گنجانده شده است. رانندگان لاندو نوریس و اسکار پیاستری. به طور مشابه، ویژگی‌های برند گوگل پیکسل در ماشین‌های مسابقه مک لارن Extreme E و همچنین لباس‌های مسابقه هر دو راننده ماشین مسابقه Extreme E، کریستینا گوتیرز و ماتیاس اکستروم وجود خواهد داشت. دیو مک کویلینگ از Slashgear در نمایشگاه MWC 2024 حضور دارد که مک لارن همچنین خودروی F1 فصل 2024 را در غرفه گوگل به نمایش گذاشت.

در حالی که جالب است که ببینیم آیا این همکاری مجدد منجر به عملکرد بهتر برای مک لارن می شود – و احتمالاً زمان های سریعتر پیت استاپ در فصل فرمول 1 2024 – این همکاری تنها نقش فزاینده فناوری در دنیای فرمول 1 و اکستریم را برجسته می کند. E.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید