مگ بلاگ

نجات شرم آور این سایبرتراک را در ویدیو مشاهده کنید

نجات شرم آور این سایبرتراک را در ویدیو مشاهده کنید

رویداد مورد بحث به صورت ویدئویی ضبط شد و سپس دو کلیپ توسط مت چمبرز، دوست یکی از افرادی که برای کمک به راننده تسلا توقف کرده بود، در اینستاگرام منتشر شد. اولین تصویر سایبرتراک را نشان می‌دهد که در تلاش برای به دست آوردن کشش است در حالی که توسط فورد قدیمی‌تر از تپه‌ای برفی ملایم یدک می‌کشد. این دو خودرو با استفاده از یک بند بکسل به هم متصل شدند و چرخ‌های سایبرتراک به وضوح روی برف‌های 1 تا 2 اینچی می‌چرخند.

کلیپ دوم لحظه ای را نشان می دهد که بالاخره توانستند آن را در جاده خاکی بیاورند. چمبرز اظهار داشت: «نمی‌دانم چگونه او تا این حد از مسیر دور بوده است». او سپس گمانه زنی های دوستش را در مورد آنچه که ممکن است باعث این موضوع شده باشد را به اشتراک گذاشت و چندین مشکل دیگر را که با آن مواجه شدند گزارش کرد. “اطلاعاتی که همراه با ویدیوها دریافت کردم: نسخه RC با مشکلات کنترل کشش به دلیل مشکلات نرم افزاری، پخش نشدن، بدون نقطه پیکاپ، بدون نقاط بازیابی!” به نظر می رسد این مدل پیش تولید فاقد قابلیت ها و قلاب های موجود در مدل های تولیدی است.

با توجه به این واقعیت که Cybertruck بسیار گران‌تر از آنچه الون ماسک در ابتدا وعده داده بود، ناامیدکننده است. Cybertruck ممکن است توانسته باشد از چندین آزمایش آسیب بسیار چشمگیر جان سالم به در ببرد، اما تمام این دوام اگر رانندگان آن نتوانند آن را در جاده نگه دارند، فایده چندانی نخواهد داشت. امیدواریم مدل های تولیدی که در حال حاضر عرضه می شوند با مشکلات مشابهی مواجه نشوند.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید