مگ بلاگ

نحوه اتصال هدفون به ایکس باکس وان: راهنمای گام به گام

نحوه اتصال هدفون به ایکس باکس وان: راهنمای گام به گام

اگر در شنیدن صدای بازی یا چت مشکل دارید، یا دیگران نمی توانند صدای شما را بشنوند، اولین کاری که باید انجام دهید این است که تنظیمات صوتی از جمله میزان صدا را در هدست خود بررسی کنید. همچنین می‌توانید تنظیمات صوتی کنسول خود را با رفتن به بخش Audio & Music راهنمای Xbox خود بررسی کنید، که می‌توانید با فشار دادن دکمه Xbox روی کنترلر به آن دسترسی پیدا کنید. ممکن است لازم باشد صدای ورودی، خروجی خود را افزایش دهید یا با تنظیمات میکسر خود بازی کنید تا تعادل مناسب را بدست آورید.

همچنین می توانید با رفتن به Profile & system > Settings > Devices & connections > Accessories، نرم افزار برخی از هدست های کنسول خود را بررسی کنید. ممکن است لازم باشد یک به‌روزرسانی نرم‌افزار نصب کنید یا تنظیمات خاصی را در این منو تغییر دهید. سایر نکات عیب یابی را می توان در اینجا یافت.

اگر از هدست 3.5 میلی متری استفاده می کنید و به پورت صحیح وصل شده است، اما با مشکلاتی مواجه هستید، ممکن است استاندارد درستی نباشد. اگرچه آنها می توانند در یک پورت قرار بگیرند، دو نوع جک 3.5 میلی متری وجود دارد – CTIA و OMTP. استاندارد CTIA عملکرد میکروفون جک را به انتهای کابل نزدیکتر می کند، در حالی که استاندارد OMTP دارای بخش زمین است. هدفون‌هایی که از استاندارد OMTP استفاده می‌کنند می‌توانند باعث ایجاد مشکل در صدای Xbox One شوند و ممکن است لازم باشد از یک آداپتور برای تبدیل لوازم جانبی به جک CTIA استفاده کنید.

نوع سوم جک 3.5 میلی متری فاقد قابلیت ورودی صدا است، به این معنی که شما فقط می توانید از آنها به عنوان هدفون استفاده کنید و نمی توانید میکروفون را برای چت بازی وصل کنید. در نهایت، یکی از دلایلی که باعث می‌شود هدفون‌های شما به درستی با ایکس‌باکس وان کار نمی‌کنند، ساده باشد – سازگاری آنها با کنسول نیست.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید