مگ بلاگ

نحوه ارسال پیام صوتی به جای متن در آیفون

نحوه ارسال پیام صوتی به جای متن در آیفون

اگر یک پیام صوتی را در آیفون خود دریافت کنید، یک اعلان پیام دریافت خواهید کرد، همان چیزی که برای یک پیام متنی معمولی دریافت می کنید. وقتی مکالمه را در برنامه پیام‌ها باز می‌کنید، شکل موج صوتی پیام همراه با رونوشت پیام در زیر ظاهر می‌شود. برای شنیدن پیام، یا روی دکمه Play ضربه بزنید تا آن را روی بلندگوهای خود پخش کنید، یا گوشی را برای گوش دادن خصوصی نزدیک گوش خود نگه دارید. همچنین می‌توانید روی شکل موج صوتی به چپ یا راست بکشید تا سریع به جلو یا عقب برگردید.

اگر می خواهید به سرعت به یک پیام صوتی به تنهایی پاسخ دهید، کافی است پس از گوش دادن به اولین پیام تلفن را پایین بیاورید، سپس آن را به سمت گوش خود ببرید. صدایی به صدا در می آید و پس از آن می توانید پیام خود را ضبط کنید. وقتی کارتان تمام شد، روی فلش رو به بالا ضربه بزنید تا ارسال شود.

همانند ارسال پیام صوتی، اگر می‌خواهید یک کپی را ذخیره کنید، باید روی دکمه Keep که پس از پخش پیام دریافتی ظاهر می‌شود ضربه بزنید، در غیر این صورت، پس از دو دقیقه حذف می‌شود. همچنین می توانید با فشار دادن و نگه داشتن روی پیام و ضربه زدن روی گزینه Save to Voice Memos یک کپی جداگانه در برنامه Voice Memo ذخیره کنید.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید