مگ بلاگ

نحوه استفاده از مرورگر Arc با هوش مصنوعی در آیفون

این یک برنامه ساده است که پیمایش آن بسیار آسان است. در پایین، سه آیکون قابل کلیک وجود دارد. اولین مورد، در پایین سمت چپ، شما را به یک تغییر برگه با صفحات وب که اخیراً بازدید کرده اید هدایت می کند. جالب اینجاست که Arc Search پس از مدتی به طور خودکار این تب ها را پاک می کند تا از شلوغی جلوگیری کند اما آنها را بایگانی نگه می دارد. اگر می خواهید نگاهی بیندازید، فقط روی نماد بایگانی در پایین تغییر دهنده برگه کلیک کنید.

هنگامی که به صفحه اصلی باز می گردید، نماد وسط دکمه جستجو است. در سمت راست پایین، نماد شورون با گزینه های بیشتر منو ظاهر می شود. در اینجا، می‌توانید حالت Reader را انتخاب کنید، از Find on Page برای جستجوی کلمه کلیدی یا دسترسی به منوی تنظیمات استفاده کنید.

همچنین می‌توانید آدرس پیوند را در یک صفحه وب کپی کنید و آن را در جای دیگری جای‌گذاری کنید یا فقط روی دکمه اشتراک‌گذاری کلیک کنید تا مستقیماً آن را به برنامه‌های دیگر مانند Notes، Mail یا Messages ارسال کنید. توجه داشته باشید که در حالی که امکان اشتراک گذاری یک صفحه وب معمولی وجود دارد، نمی توانید صفحه سفارشی طراحی شده توسط Arc Search را به اشتراک بگذارید.

فراتر از هوش مصنوعی، Arc Search یک مرورگر تمیز و خصوصی است. به طور خودکار تبلیغات، کوکی ها و ردیاب ها را مسدود می کند. و طراحی مینیمالیستی شما را بدون حواس پرتی در وب غرق می کند. در حالی که همه اینها چشمگیر به نظر می رسد، هنوز هم کامل نیست.

ویژگی Browse for Me به هوش مصنوعی متکی است، بنابراین گاهی اوقات، بسته به پرس و جو، ممکن است همچنان پاسخ‌های عمومی ارائه دهد. اما می توانیم امیدوار باشیم که با تکامل هوش مصنوعی مولد، Arc به عنوان یک مرورگر بهتر شود. به علاوه، شرکت مرورگر قول داده است که موارد بیشتری در راه است.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید