مگ بلاگ

نحوه اسکن کانال های تلویزیونی زنده در تلویزیون آمازون Fire

نحوه اسکن کانال های تلویزیونی زنده در تلویزیون آمازون Fire

تلویزیون‌های هوشمند Fire TV آمازون گزینه‌های استریم زیادی را ارائه می‌دهند که تعداد کمی از خدمات و برنامه‌های مستقل را در بر می‌گیرد، اما خدماتی مانند Netflix و Prime Video تنها انتخاب‌های شما نیستند. همچنین امکان تماشای تلویزیون زنده در Fire TV شما وجود دارد – از یک اتصال فیزیکی به یک منبع محلی (مانند گیرنده ماهواره یا کابل) یا برنامه های تلویزیون زنده اختصاصی.

با راه‌اندازی کانال‌های زنده، می‌توانید از پخش جریانی فیلم یا نمایش از یکی از سرویس‌های انتخابی خود مستقیماً به کانال‌های زنده موجود بروید. اینها می تواند شامل اخبار محلی، ورزش و موارد دیگر باشد – اگرچه دقیقاً برنامه هایی که پیدا خواهید کرد بر اساس منطقه شما و هر سرویس تلویزیون زنده که دارید متفاوت است.

نکته دیگری که باید در نظر داشت این است که همه مدل های Fire TV از همه انواع تلویزیون زنده پشتیبانی نمی کنند. در برخی موارد ممکن است گزینه ای برای پیوند این دو با هم نداشته باشید، یا در صورت تلاش ممکن است با خطا مواجه شوید. بنابراین ابتدا باید تنظیمات تلویزیون خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که با اتصال کابلی، آنتن دیجیتال یا هر چیز دیگری که تنظیم کرده اید سازگار است.

اسکن برای کانال های زنده

هنگامی که توانستید تأیید کنید که Fire TV شما از گزینه های تلویزیون زنده فعلی شما پشتیبانی می کند و معتقدید همه چیز درست است:

  1. برای اتصال Fire TV خود به خروجی تلویزیون زنده انتخابی از یک کابل کواکسیال استفاده کنید (اینها اغلب با تنظیمات تلویزیون کابلی ارائه می شوند).
  2. تنظیمات (نماد چرخ دنده) را در Fire TV خود باز کنید و Live TV را از منو انتخاب کنید.
  3. برای شروع اسکن کانال های زنده، Channel Scan را انتخاب کنید.
  4. هنگامی که از شما خواسته شد، دستورالعمل های روی صفحه را برای تکمیل فرآیند دنبال کنید (اینها ممکن است بر اساس مدل یا منبع کانال متفاوت باشند).
  5. همچنین، می‌توانید به جای پیوند دادن به یک منبع محلی، تعدادی برنامه تلویزیون زنده مختلف را نیز نصب کنید.
  6. هنگامی که برنامه مورد نظر خود را دانلود و نصب کردید، به تب Live TV در صفحه اصلی بروید و دکمه Menu را فشار دهید، سپس Add Channel را انتخاب کنید و برنامه های تلویزیون زنده را که نصب کرده اید تغییر دهید.

پس از راه‌اندازی، می‌توانید با انتخاب منوی On Now یا برگه Live از صفحه اصلی Fire TV، کانال‌های زنده را مشاهده کنید. فشار دادن دکمه راهنمای کانال روی کنترل از راه دور نیز یک گزینه است، اگرچه آمازون بیان می کند که این راهنما “ممکن است در همه کشورها قابل دسترسی نباشد.”

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید