مگ بلاگ

نحوه اضافه کردن دستی تمرین به ساعت اپل

دلایل زیادی وجود دارد که چرا شخصی یک اپل واچ داشته باشد، که بسیاری از آنها حول تناسب اندام شخصی می چرخند. اگرچه، در حالی که ساعت معیارهایی مانند حرکت، ضربان قلب، خواب و حتی دمای مچ دست شما را ردیابی می‌کند، در مواقعی باید به آن بگویید که این کار را انجام دهد. حداقل در ابتدا.

این امر علاوه بر نظارت بر عوامل مختلف سلامتی، در مورد تمرینات بدنی نیز صدق می کند. با آمادگی مناسب می‌توانید اپل واچ خود را برای پیگیری دویدن، پیاده‌روی، ایروبیک یا تقریباً هر نوع تناسب اندام دیگری که می‌خواهید در آن شرکت کنید آماده داشته باشید.

خوشبختانه، راه اندازی آن دشوار نیست – تا زمانی که بدانید چه کاری باید انجام دهید. و هنگامی که روند را به پایان رساندید، در پیگیری تمرینات خود با یک یا دو ضربه روی مچ دست خود مشکلی ندارید. حتی تمرین‌هایی که ردیابی را از دست داده‌اید، همچنان می‌توانند به معیارهای سلامت مداوم شما اضافه شوند، تا زمانی که برایتان مهم نباشد که اعداد را در خودتان قرار دهید.

اضافه کردن یک تمرین

اگر می خواهید تمرین جدیدی را مستقیماً به ساعت اپل اضافه کنید (با دور زدن آیفون خود)، می توانید این کار را نسبتاً سریع از طریق برنامه رسمی Workout اپل انجام دهید.

  1. برنامه Workout را در Apple Watch خود باز کنید.
  2. در صفحه اصلی برنامه Workout به پایین بروید تا گزینه Add Workout را پیدا کنید.
  3. روی Add Workout ضربه بزنید، سپس نوع تمرینی را که می خواهید تنظیم کنید انتخاب کنید.
  4. اگر نمی توانید تمرین دقیق را در لیست پیدا کنید، سایر موارد را انتخاب کنید.
  5. هنگامی که برای شروع تمرین جدید خود آماده شدید، به سادگی آن را در لیست تمرین خود پیدا کنید و برای شروع روی ورودی ضربه بزنید.
  6. ردیابی پس از یک شمارش معکوس سه ثانیه ای (که می توانید به صورت دستی با ضربه زدن روی صفحه شمارش معکوس از آن رد شوید) آغاز می شود، در این مرحله می توانید کار را شروع کنید. برای پایان، روی End ضربه بزنید.
  7. همچنین می توانید قبل از شروع با پیدا کردن مدخل تمرین در لیست و ضربه زدن روی نماد سه نقطه (…) در کنار آن، یک هدف مشخص تعیین کنید.

تمرین‌هایی که در نهایت ردیابی نمی‌شوند (به دلیل خطا یا تنظیم نشدن از قبل) همچنان می‌توانند بعد از این واقعیت اضافه شوند، اما باید به صورت دستی از آن مراقبت کنید.

وقتی قبلاً تمرین کرده اید

تمرین‌هایی که تکمیل شده‌اند اما به‌طور خودکار توسط Apple Watch شما ردیابی نمی‌شوند، همچنان می‌توانند به صورت دستی از طریق برنامه Health از iPhone شما اضافه شوند.

  1. برنامه Health را در آیفون خود باز کنید و Browse را انتخاب کنید.
  2. روی Activity ضربه بزنید و Workouts را انتخاب کنید، سپس روی گزینه Add Data در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید.
  3. جزئیات مربوط به تمرین خود را تا جایی که می توانید پر کنید، از جمله نوع تمرین، زمان شروع و پایان، مسافت کل و کالری سوزانده شده.
  4. وقتی وارد کردن جزئیات تمام شد، روی گزینه Add در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید.

افزودن تمرین‌ها به این روش به شما امکان می‌دهد آنچه را که در غیر این صورت پیگیری نشده است، ردیابی کنید و حلقه‌های فعالیت برنامه Health شما را بر این اساس به‌روزرسانی می‌کند. با این حال، معمولاً راحت‌تر است که تمرین‌های خود را زودتر از موعد تنظیم کنید و در صورت امکان از اپل واچ خود بخواهید آن‌ها را برای شما ردیابی کند، نه اینکه پس از پایان تمرین، همه آنها را به صورت دستی وارد کنید.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید