مگ بلاگ

نحوه انتقال eSIM بین دستگاه های اندرویدی

نحوه انتقال eSIM بین دستگاه های اندرویدی

با وجود تمام سردردهایی که انتقال eSIM می تواند ایجاد کند، ممکن است از خود بپرسید که چرا آنها حتی یک چیز هستند. سیم کارت های فیزیکی فقط باید آن را از یک گوشی جدا کرده و در گوشی دیگری قرار دهید. کسانی که اغلب سفر می کنند، مسلماً بزرگترین مزایا را از سیم کارت های الکترونیکی دریافت می کنند.

از آنجایی که می توانید همزمان بیش از یک eSIM را روی یک دستگاه ذخیره کنید، می توانید از چندین شبکه استفاده کنید. بنابراین، می‌توانید شبکه‌ای برای کشور خود و شبکه‌ای داشته باشید که به طور همزمان به آن مراجعه می‌کنید. سپس، تنها کاری که باید انجام دهید این است که به تنظیمات خود بروید و زمانی که آنجا هستید، طرح خارجی خود را فعال کنید.

برای تجارت نیز مفید است. اگر دو eSIM در دستگاه خود دارید، می توانید دو شماره تلفن در یک دستگاه داشته باشید. بنابراین، می‌توانید یک شماره تجاری و یک شماره شخصی بدون نیاز به حمل دو گوشی داشته باشید.

سیم‌کارت‌های eSIM نیز مطمئناً امن‌تر هستند، زیرا نمی‌توانید eSIM را بدزدید. این می تواند کاربران را از کلاهبرداری های خاصی که از سرقت سیم کارت استفاده می کنند محافظت کند.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید