مگ بلاگ

نحوه انصراف از مجموعه داده های شخصی در Amazon Fire TV

ممکن است بابت خریدهای انجام شده از پیوندها کمیسیون دریافت کنیم.

آیا شما تلویزیون تماشا می کنید یا این که شما را تماشا می کند؟ برنامه‌ها، دستگاه‌ها و سرویس‌ها برای درخواست اطلاعات کاربر بسیار راحت شده‌اند. اغلب چیزهای هوشمند که اغلب به عنوان یک الزام برای ارائه “تجربه کاربری غنی شده” پنهان می شوند، ما را تحت تاثیر قرار می دهند – اگر این موضوع کمی شما را عصبانی کند قابل درک است.

این محصولات از ورودی‌های مفید کاربر مانند عادت‌های ناوبری، استفاده از برنامه و تنظیمات دستگاه استفاده می‌کنند تا تجربه‌ای مناسب‌تر را ارائه دهند – اما قطعاً برای تبلیغات نیز استفاده می‌شود. این را می‌توان در این مورد مشاهده کرد که چگونه Google می‌داند چه تبلیغاتی شما را در یک ولگردی وحشیانه خرید یا نمایش ویدیوهایی که YouTube در ساعت 2 بامداد به نمایش می‌گذارد که بیشتر شما را مجذوب می‌کند، می‌برد. به دلایل واضح، آمازون یکی از آن برندهایی است که از درک آنچه که کاربرانش بیشتر از همه به آنها علاقه مند است سود زیادی می برد.

دستگاه‌های پخش رسانه‌ای آمازون به دلیل قیمت‌گذاری بودجه و تبلیغات سنگین (در کنار سایر دستگاه‌های آمازون) در بزرگترین سایت خرید جهان، به بالای فهرست همه لوازم ضروری خانه‌های هوشمند صعود کرده‌اند. آنها ارزش زیادی دارند، به خصوص با توجه به اینکه این برند قول پشتیبانی چهار ساله نرم افزاری برای دستگاه های Fire TV را می دهد. با این حال، مانند بسیاری دیگر از سرویس‌های آمازون، Fire Stick و سایر دستگاه‌های این سری اطلاعات شخصی را جمع‌آوری می‌کنند – اما تنها با چند فشار روی کنترل از راه دور، می‌توانید به راحتی از آن‌ها انصراف دهید.

کنترل داده های خود را در دست بگیرید

آمازون یک راه سریع و آسان برای لغو مجوزهای جمع آوری داده ارائه می دهد. شما می‌توانید نه تنها داده‌های استفاده از دستگاه را که درخواست می‌کند کنترل کنید، بلکه دسترسی آمازون به اطلاعات استفاده از برنامه و داده‌های مشاهده هوای خود را نیز لغو کنید و آن تبلیغات مبتنی بر علاقه دقیق و وحشتناک را خاموش کنید.

  1. Fire TV Stick خود را بوت کنید و از صفحه اصلی خود، برنامه تنظیمات را اجرا کنید.
  2. به Preferences > Privacy Settings > Device Usage Data بروید و کلید خاموش را تکان دهید.
  3. می‌توانید گزینه‌های «Collect App Usage Data» و «Interest-based Ads» را از همان برگه تنظیمات حریم خصوصی غیرفعال کنید.

برای برخی از دستگاه‌های Fire TV، می‌توانید این تنظیمات حریم خصوصی را از طریق هر دستگاهی با بازدید از صفحه محتوای دیجیتال خود در آمازون کنترل کنید. محدود کردن دسترسی کاربر به آمازون، دیگر برنامه‌های دستگاه شما را از جمع‌آوری بالقوه مجموعه داده‌های خود باز نمی‌دارد. این را می توان با فرو رفتن در تنظیمات حریم خصوصی برای برنامه ها و حساب های فردی مدیریت کرد. برای پیشبرد زندگی ناشناس جدید خود، می‌توانید اطلاعات برنامه را روی Amazon Fire TV Stick خود به طور کامل پاک کنید.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید