مگ بلاگ

نحوه برنامه ریزی یک پیام متنی در اندروید

نحوه برنامه ریزی یک پیام متنی در اندروید

اگر می خواهید یک پیام متنی یا RCS را در اندروید برنامه ریزی کنید، بهترین شرط بندی شما از طریق Google Messages خواهد بود. این برنامه پیش‌فرض پیام‌رسانی متنی در بسیاری از دستگاه‌های اندرویدی است و در صورتی که گوشی شما آن را از قبل نصب نکرده باشد، از طریق Play Store در دسترس اکثر کاربران قرار می‌گیرد. برای برنامه‌ریزی یک پیام متنی یا چت RCS در Google Messages، این مراحل را دنبال کنید:

  1. مکالمه ای را که می خواهید برای آن پیامی برنامه ریزی کنید باز کنید.
  2. پیام خود را طبق معمول در قسمت متن تایپ کنید.
  3. نماد ارسال را نگه دارید (که به شکل یک هواپیمای کاغذی تا شده است).
  4. منویی ظاهر می‌شود که در آن می‌توانید از فهرستی از زمان‌های از پیش تعیین‌شده برای ارسال پیام انتخاب کنید – صبح، بعدازظهر یا عصر روز بعد. همچنین گزینه ای برای انتخاب تاریخ و زمان سفارشی وجود دارد. اگر از پیش تنظیمات انتخاب کنید، پیام بلافاصله برنامه ریزی می شود. در غیر این صورت، روی «انتخاب تاریخ و زمان» ضربه بزنید، سپس به مرحله بعد بروید.
  5. در تقویمی که ظاهر می شود، تاریخی را که می خواهید پیام خود را در آن ارسال کنید، انتخاب کنید.
  6. روی «بعدی» ضربه بزنید.
  7. از منوی ساعتی که ظاهر می شود، زمانی را که می خواهید پیام ارسال شود انتخاب کنید.
  8. “بعدی” را فشار دهید.
  9. منو تاریخ و ساعتی را که برای ارسال پیام خود انتخاب کرده اید نشان می دهد. برای تأیید و زمان‌بندی متن، روی «ذخیره» ضربه بزنید.

اگر می‌خواهید پیام را قبل از ارسال لغو کنید، می‌توانید قبل از آن در هر زمانی به مکالمه بازگردید و روی «X» کوچک کنار زمان ارسال برنامه‌ریزی‌شده بالای خود پیام ضربه بزنید. این روش برای ارسال پیام‌های خودکار در گوشی‌های سامسونگ گلکسی و همچنین سایر دستگاه‌های اندرویدی از Google، Xiaomi، Vivo، Oppo، OnePlus، Nothing، Motorola و غیره کار می‌کند.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید