مگ بلاگ

نحوه برنامه ریزی یک کنترل از راه دور جهانی جنرال الکتریک (حتی بدون کد)

نحوه برنامه ریزی یک کنترل از راه دور جهانی جنرال الکتریک (حتی بدون کد)

اتصال ریموت یونیورسال جنرال الکتریک به یک دستگاه یک فرآیند ساده و جهانی در بین تمامی مدل های راه دور است اگر کد دستگاه را بدانید. اولین گام برای تعیین مکان کد این است که کد فروشنده ای را که در زیر محفظه باتری کنترل از راه دور شما یافت می شود، یادداشت کنید. این یک کد سه کاراکتری است که با CL و سپس یک عدد شروع می شود. با در دست داشتن آن، می توانید کد دستگاه خود را در فهرست کدهای کنترلر خود یا با جستجو در پایگاه داده آنلاین مانند صفحه Universalremotereviews پیدا کنید. کد در زیر کد سازنده و فروشنده کنترل کننده دستگاه شما فهرست می شود. ممکن است چندین کد وجود داشته باشد، بنابراین همه کدهایی را که برای دستگاه خود پیدا می کنید یادداشت کنید. وقتی همه چیز را دارید، در اینجا نحوه ادامه دادن آمده است.

  1. دکمه Setup را روی کنترلر نگه دارید تا چراغ نشانگر قرمز روشن شود، سپس رها کنید.
  2. دکمه دستگاه را روی کنترلر مربوط به دستگاهی که می خواهید متصل کنید پیدا کنید. گزینه های تلویزیون، CBL، DVD و AUX خواهند بود. دکمه مورد نیاز خود را فشار دهید تا چراغ قرمز یک بار چشمک بزند.
  3. کد چهار رقمی دستگاه خود را با استفاده از صفحه شماره روی کنترل از راه دور وارد کنید.

بررسی کنید که آیا دستگاه به درستی تنظیم شده است یا خیر. اگر اینطور نیست، در صورت وجود چندین کد، فرآیند را با استفاده از یکی از کدهای دیگر لیست شده برای دستگاهتان تکرار کنید.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید