مگ بلاگ

نحوه به روز رسانی سیستم عامل در نینتندو سوییچ داک

نحوه به روز رسانی سیستم عامل در نینتندو سوییچ داک

کسانی که می خواهند بهترین تجربه را از نینتندو سوییچ OLED خود داشته باشند، می خواهند مطمئن شوند که داک را به روز می کنند. اکنون، نادیده گرفتن به‌روزرسانی‌های داک زمان شما را با سوییچ خراب نمی‌کند، زیرا نینتندو هیچ به‌روزرسانی تغییردهنده بازی را به سیستم‌افزار خود اعمال نمی‌کند. اما به‌روزرسانی‌های داک احتمالاً ویژگی‌هایی مانند اتصال به اینترنت، قابلیت‌های شارژ و بارگیری در حالت خواب را بهبود می‌بخشد. چند مرحله اضافی اضافه می کند تا اطمینان حاصل شود که تمام جنبه های سوئیچ شما به روز می مانند، اما خوشبختانه، این روند خیلی پیچیده نیست.

در اینجا نحوه به‌روزرسانی میان‌افزار Switch Dock آمده است:

  1. مطمئن شوید که کنسول شما آخرین به روز رسانی سیستم را نصب کرده است. با رفتن به Settings > System > System Update می توانید این مورد را بررسی کنید.
  2. از صفحه اصلی، به تنظیمات سیستم بروید.
  3. به قسمت System بروید.
  4. Update Dock را پیدا کرده و انتخاب کنید، سپس Begin Update را انتخاب کنید.

اگر به هر دلیلی، به‌روزرسانی داک متوقف شد، به سادگی این فرآیند را مجدداً راه‌اندازی کنید و باید بدون مشکل به‌روزرسانی شود. به یاد داشته باشید، این فقط برای اسکله‌های دارای پورت LAN که با مدل‌های Switch OLED جدید عرضه می‌شوند، کار می‌کند. اگر دستگاه قدیمی یا Switch Lite دارید، لازم نیست نگران به‌روزرسانی میان‌افزار داک باشید.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید