مگ بلاگ

نحوه تعویض باتری در آیفون: راهنمای گام به گام

نحوه تعویض باتری در آیفون: راهنمای گام به گام

اگر یک کیت از پیش ساخته شده بخرید، تعویض باتری آیفون توسط خودتان بسیار ساده تر است. بیشتر شامل همان ابزارها و مراحل کلی است که در این راهنما به آنها اشاره خواهیم کرد. همچنین توصیه می کنیم در صورت احساس گیر افتادن، یک یا دو ویدیو را تماشا کنید، زیرا می تواند به شما کمک کند تا ببینید که چگونه همه چیز انجام می شود.

با خاموش کردن گوشی و استفاده از پیچ گوشتی تخصصی شروع کنید تا پیچ های پنتالوب P2 را از پایین گوشی جدا کنید. اینها را می توان در دو طرف درگاه شارژ پیدا کرد. پس از برداشتن پیچ‌ها، می‌توانید از یک پد گرم کننده یا سشوار برای اعمال حرارت در قسمت پایینی گوشی استفاده کنید تا چسب نرم و شل شود.

در مرحله بعد، از ساکشن کاپ برای ایجاد درپوش بین صفحه گوشی و قاب گوشی استفاده می کنید. هنگامی که شکاف قابل مشاهده است، یک ابزار پرکننده را دو میلی متر یا کمتر داخل آن بلغزانید. از همان فرآیند گرم کردن تلفن استفاده کنید، سپس ابزار کنجکاو خود را در سمت چپ و سپس سمت راست بچرخانید. قسمت بالایی را در آخر انجام دهید و آن را به آرامی در امتداد بالای گوشی بلغزانید. نمایشگر همچنان از طریق کابل متصل می شود، اما باید بتوانید آن را به سمت راست باز کنید.

برای برداشتن کامل کاور و دسترسی نامحدود به مکانیزم های داخلی گوشی، باید درپوش باتری را بردارید، کانکتور باتری را جدا کنید، سپس درب سنسور باتری را باز کرده و آن را جدا کنید. پس از جدا شدن این کابل ها، صفحه نمایش خاموش می شود.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید