مگ بلاگ

نحوه تنظیم تصویر در تصویر در دستگاه های تلویزیون آمازون Fire

نحوه تنظیم تصویر در تصویر در دستگاه های تلویزیون آمازون Fire

ابتدا، برای اینکه حالت تصویر در تصویر Amazon Fire TV کار کند، باید یک دستگاه Fire TV، یک الکسا و یک دوربین هوشمند داشته باشید. در حالی که دوربین نباید از برند آمازون Ring باشد، اما هرچه نام تجاری آن بیشتر باشد، احتمال کارکرد آن بیشتر است. اگر از سازگاری دوربین خود مطمئن نیستید، مراحل تنظیم را امتحان کنید و پاسخ خواهید داشت. همچنین، حالت محدود تصویر در تصویر آمازون فقط در مدل های منتخب Fire TV در دسترس است. آنهایی که قادر به PiP هستند عبارتند از دستگاه های Fire TV Cube، Fire TV Stick 4K Max، سری Toshiba M550، همه دستگاه های Fire TV Omni Series (از جمله سری QLED) و Fire TV 4-Series.

برای استفاده از تصویر در تصویر در دستگاه Fire TV مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. برنامه الکسا را ​​در هر دستگاه هوشمندی باز کنید. احتمالاً تلفن شما ساده ترین خواهد بود.
  2. روی «بیشتر» ضربه بزنید.
  3. “افزودن یک دستگاه” را انتخاب کنید.
  4. “دوربین” را انتخاب کنید.
  5. مارک دوربین هوشمند خود را پیدا کنید و دستورالعمل‌های روی صفحه را دنبال کنید تا راه‌اندازی کامل شود.

پس از اتمام، می‌توانید از دستورات صوتی مانند «دوربین من را نشان بده» استفاده کنید و الکسا فید زنده دستگاه شما را در پنجره‌ای کوچکتر در Fire TV شما نمایش می‌دهد. اگر زنگ در زنگ دارید، وقتی کسی زنگ در را می‌زند، تصویر در تصویر به‌طور خودکار ظاهر می‌شود – بدون نیاز به تنظیم.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید