مگ بلاگ

نحوه تولید تصاویر هوش مصنوعی با Google Bard

نحوه تولید تصاویر هوش مصنوعی با Google Bard

قبل از اینکه شروع به تولید تصاویر هوش مصنوعی با Google Bard کنید، چند نکته وجود دارد که باید بدانید. اولاً، Bard از هیچ شخصی عکس نمی‌سازد، زیرا گوگل فیلترهایی را برای محدود کردن توانایی آن به دلایل ایمنی اعمال می‌کند. Bard همچنین دارای واترمارک های دیجیتالی در پیکسل های خود است تا تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی را از آثار هنری انسان متمایز کند. و در آخر، نرده‌هایی برای محدود کردن محتوای خشونت‌آمیز، توهین‌آمیز و جنسی صریح وجود دارد، بنابراین بارد عکس‌هایی با هیچ یک از آن‌ها ایجاد نخواهد کرد.

با در نظر گرفتن این موضوع، در اینجا نحوه تولید تصاویر هوش مصنوعی با Bard آورده شده است:

  1. با استفاده از تلفن یا رایانه، به bard.google.com بروید.
  2. درخواست خود را در چت باکس تایپ کنید. مطمئن شوید که می خواهید Bard یک تصویر ایجاد کند.
  3. هنگامی که Bard با تصاویر شما پاسخ داد، اگر از نتایج راضی نیستید، می‌توانید روی «ایجاد بیشتر» کلیک کنید و هوش مصنوعی تصاویر بیشتری را برای شما ایجاد می‌کند.
  4. تصاویر موجود را می توان تغییر داد و در چت قرار داد تا یک تصویر مرجع به بارد ارائه دهد.
  5. برای مشاهده هر یک از تصاویر در ابعاد بزرگتر بر روی آنها کلیک کنید.

ابزارهای تولید تصویر Bard در اکثر کشورها و مناطق در سراسر جهان به استثنای کشورهای منطقه اقتصادی اروپا، سوئیس و بریتانیا در دسترس هستند. اگرچه Bard می‌تواند به بیش از 40 زبان ارتباط برقرار کند، عملکرد تولید تصویر در حال حاضر منحصراً برای درخواست‌های انگلیسی در دسترس است، اگرچه ممکن است در آینده تغییر کند.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید