مگ بلاگ

نحوه خاموش کردن صدای شاتر دوربین در آیفون

تمام روش‌هایی که قبلاً ذکر کردیم شامل بی‌صدا کردن آیفون می‌شوند. با این حال، این بدان معناست که احتمال زیادی وجود دارد که تماس‌ها یا اعلان‌های مهم را از دست بدهید. با فعال کردن قابلیت Live Photo، آیفون شما هر زمان که عکس می‌گیرید یک ویدیوی ۳ ثانیه‌ای ضبط می‌کند.

در حالی که این به معنای عدم صدای شاتر دوربین است، به این معنی است که شما کنترل خلاقانه تری بر روی عکس هایی که گرفته اید دارید. به جای اینکه در یک تصویر گیر کنید، می توانید در فریم هایی که در آن ویدیوی کوتاه گرفته اید حرکت کنید و بهترین تصویر را انتخاب کنید. اگر مطمئن نیستید که ویژگی Live Photo روشن است، مراحل زیر را انجام دهید:

1. به تنظیمات بروید، به پایین بروید و دوربین را انتخاب کنید.

2. گزینه Preserve Settings را انتخاب کنید و در صفحه بعد مطمئن شوید که Live Photo روشن است.

هنگامی که برنامه دوربین را باز می کنید، متوجه سه دایره چشمک زن خواهید شد. هنگامی که دارای یک خط بریده بر روی آن است، این نشانگر غیرفعال شدن ویژگی Live است. برای فعال کردن سریع قابلیت Live Photo می توانید روی آن کلیک کنید. بدون اسلش، می دانید که این ویژگی فعال است و هر زمان که عکس می گیرید، یک برچسب زرد با برچسب LIVE ظاهر می شود. با این حال، این ویژگی تنها در صورتی در دسترس شما است که از آیفون 6 یا مدل جدیدتر استفاده می کنید و حداقل روی iOS 9 اجرا می کنید.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید