مگ بلاگ

نحوه دانلود iOS 18 اکنون (و چرا باید دو بار فکر کنید)

نحوه دانلود iOS 18 اکنون (و چرا باید دو بار فکر کنید)

همانطور که از نام آن پیداست، نسخه‌های بتا توسعه‌دهنده برای برنامه‌نویسان برنامه و سایر شرکای اپل در نظر گرفته شده‌اند. توسعه دهندگان معمولاً این نرم افزار را قبل از عموم مردم دریافت می کنند تا زمان کافی برای آزمایش برنامه های خود، اضافه کردن ویژگی های جدید و رفع اشکالات خود داشته باشند. البته، طرفداران کنجکاو اپل نیز تمایل به دانلود آنها دارند.

افرادی که iOS 18 را دانلود کرده‌اند، می‌گویند که دستگاه آن‌ها برای شروع به‌طور باورنکردنی کند می‌شود، معمولاً به این دلیل که آیفون در حال مرتب‌سازی مجدد فایل‌ها و راه‌اندازی خود پس از یک ارتقای اساسی است. حتی پس از راه‌اندازی اولیه، برنامه‌ها بسیار بیشتر از حد معمول تاخیر می‌کنند و اغلب از کار می‌افتند.

اغلب اوقات، متوجه شده‌ام که برنامه‌های بانکی من به‌ویژه از باگ‌های بتا آسیب می‌بینند، اما آنها تنها نیستند. ممکن است تعدادی از برنامه های شما از راه اندازی خودداری کنند و همچنین ممکن است یک اشکال بزرگ وجود داشته باشد. همچنین می توانید انتظار داشته باشید که باتری دستگاه شما سریعتر از حد معمول تخلیه شود. بنابراین، خود را هشدار داده شده در نظر بگیرید.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید