مگ بلاگ

نحوه روشن کردن ویژگی حالت تاریک فیس بوک در مرورگر یا برنامه

نحوه روشن کردن ویژگی حالت تاریک فیس بوک در مرورگر یا برنامه

اگرچه فیس‌بوک مسنجر تا حد زیادی بخشی از اکوسیستم فیس‌بوک است – اساساً راه اصلی برای برقراری ارتباط مستقیم و خصوصی با سایر کاربران فیس‌بوک است – از نظر طراحی، یک موجودیت کاملاً مجزا است که لزوماً برای استفاده به یک حساب فیس‌بوک فعال نیاز ندارد. می‌توانید از راه‌های بی‌شماری به پلتفرم پیام‌رسانی دسترسی داشته باشید، عمدتاً از طریق facebook.com، messenger.com یا برنامه تلفن همراه Facebook Messenger.

بسیاری از ویژگی های مسنجر بدون توجه به روشی که برای دسترسی به آن استفاده می کنید یکسان هستند. آیا این شامل حالت تاریک می شود؟ بر اساس آزمایش، وقتی طرح رنگ تیره را برای facebook.com فعال می‌کنید، بر پنجره‌های متنی مسنجر نیز تأثیر می‌گذارد که در داخل وب‌سایت ظاهر می‌شوند. با این حال، از زمان نوشتن این مقاله، به نظر نمی رسد راهی برای غیرفعال کردن پس زمینه سفید برای messenger.com وجود داشته باشد.

خوشبختانه، کاربران فیس بوک که ترجیح می دهند از برنامه تلفن همراه جداگانه فیس بوک مسنجر استفاده کنند، می توانند ویژگی حالت تاریک آن را فعال کنند. در اینجا به این صورت است:

  1. برنامه مسنجر را اجرا کنید و در صورت لزوم وارد شوید.
  2. روی نماد همبرگر در گوشه سمت چپ بالای صفحه ضربه بزنید
  3. آیکون چرخ دنده را بزنید تا تنظیمات برنامه باز شود.
  4. در این صفحه، روی «حالت تاریک» ضربه بزنید.
  5. از بین گزینه ها، On را انتخاب کنید.

اگر تنظیمات کلی نمایشگر دستگاه تلفن همراه شما روی حالت تاریک تنظیم شده است، می توانید System را انتخاب کنید تا تنظیمات برگزیده نمایش برنامه مسنجر را بر اساس آن تنظیم کنید. اگر می‌خواهید حالت تاریک را غیرفعال کنید، به جای آن خاموش را انتخاب کنید.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید