مگ بلاگ

نحوه روشن کردن AirDrop برای iPhone و iPad

نحوه روشن کردن AirDrop برای iPhone و iPad

رویکرد اپل برای ارائه بی‌نظیرترین تجربه‌ها در سراسر دستگاه‌هایش چیزی است که AirDrop را بسیار سریع می‌کند، به همین دلیل است که این ویژگی همیشه در دسترس است و در پس‌زمینه اجرا می‌شود و دستگاه‌های اطراف را اسکن می‌کند. برای فعال کردن کامل AirDrop به طوری که بتوانید فایل ها را ارسال و همچنین دریافت کنید، باید یک جابجایی ساده را تکان دهید.

  1. قفل iPad یا iPhone خود را با استفاده از FaceID یا رمز عبور باز کنید.
  2. با کشیدن انگشت از گوشه سمت راست بالای صفحه نمایش خود به مرکز کنترل دسترسی پیدا کنید.
  3. روی مربع سیاه رنگ حاوی مجموعه ای از میانبرهای اتصال (حالت هواپیما، وای فای، داده های تلفن همراه و بلوتوث) ضربه بزنید و نگه دارید تا نمادها را گسترش دهید و کلید AirDrop را که شبیه یک کیک با قطعه برداشته شده است، نشان دهید.
  4. روی آن ضربه بزنید و انتخاب کنید که می خواهید فایل ها را از چه کسی دریافت کنید. شما می توانید بین مخاطبین خود و همه افراد یکی را انتخاب کنید یا به سادگی مانع از ارسال فایل ها از طریق AirDrop توسط هر کسی شوید.

پس از پیکربندی، پنجره بازشو iPhone یا iPad خود را در سایر دستگاه‌های Apple در نزدیکی مشاهده خواهید کرد که آماده اشتراک‌گذاری فایل‌ها هستند. اگر نمی توانید کلید را در مرکز کنترل پیدا کنید، می توانید به تنظیمات > عمومی > AirDrop بروید و همان لیست گزینه ها را در اینجا بیابید. برای غیرفعال کردن AirDrop، به سادگی همان مراحل را دنبال کنید و روی «دریافت خاموش» ضربه بزنید.

اگر به دلایلی نمی‌توانید از AirDrop برای تعیین مکان دستگاه‌های دیگر یا انتقال فایل‌ها استفاده کنید، دستگاه Apple خود را راه‌اندازی مجدد کنید و بررسی کنید که آیا به‌روزرسانی‌های iOS یا iPadOS موجود است یا خیر. ویژگی‌های خراب و مشکلات اتصال از جمله پیامدهای مختلف عدم به‌روزرسانی آیفون شما به آخرین نسخه iOS است.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید