مگ بلاگ

نحوه عیب‌یابی کد خطای Netflix ‘Ui-800-2’

نحوه عیب‌یابی کد خطای Netflix ‘Ui-800-2’

اگر با کد خطا UI-800-2 مواجه شدید، به این معنی است که بین برنامه Netflix و دستگاهی که در حال تماشای آن هستید مشکلی وجود دارد. با این حال، بر خلاف بسیاری از خطاها، UI-800-2 در درجه اول مربوط به دستگاه خاص است و نه لزوماً خود Netflix. معمولا، این یک مشکل حافظه پنهان داده است، و در حالی که این یک راه حل نسبتا ساده است، می تواند به سرعت تبدیل به یک درد واقعی شود.

در اینجا نحوه رفع کد خطای Netflix UI-800-2 آورده شده است:

  1. دستگاه خود را مجددا راه اندازی کنید. فرقی نمی‌کند با تلویزیون، Roku Stick، کنسول بازی یا رایانه تماشا می‌کنید، راه‌حل آزمایش شده و واقعی باید اولین تلاش شما برای رفع مشکل باشد. دستگاه را خاموش کنید، آن را از برق بکشید و 15 ثانیه صبر کنید تا دوباره آن را وصل کنید.
  2. از نتفلیکس خارج شوید. اگر راه‌اندازی مجدد مشکل را برطرف نکرد، از حساب Netflix خود خارج شوید تا حافظه پنهان داده در برنامه پاک شود. پس از آن، دوباره وارد شوید و ببینید کار می کند یا خیر.
  3. برنامه نتفلیکس را دوباره نصب کنید. گاهی اوقات، حذف Netflix مطمئن ترین راه برای پاک کردن کش داده های برنامه و حذف هرگونه داده بد است. اگر خروج از سیستم کارساز نبود، احتمالاً حافظه پنهان را پاک نکرده است، اما این مرحله قطعاً انجام خواهد شد.
  4. اینترنت خود را ریست کنید این روش هیچ کش داده ای را از Netflix یا دستگاه شما پاک نمی کند، اما اطمینان می دهد که برنامه به طور کامل بسته می شود. اگر هیچ یک از راه حل های دیگر جواب نداد، این را امتحان کنید.

متأسفانه، اگر هیچ یک از روش های بالا جواب نداد، آخرین تلاش شما باید بازنشانی کارخانه ای دستگاه باشد. این یک فرآیند آزاردهنده است (به همین دلیل ما آن را برای آخرین بار ذخیره کردیم)، اما در نهایت باید کد خطای Netflix را برطرف کند. اگر مشکل دارید، برای راهنمایی با سازنده دستگاه خود تماس بگیرید.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید