مگ بلاگ

نحوه عیب یابی خطای «سیستم UI پاسخ نمی دهد» در اندروید

نحوه عیب یابی خطای «سیستم UI پاسخ نمی دهد» در اندروید

اگر تمام روش‌های عیب‌یابی دیگر را که در بالا توضیح داده شد تمام کرده‌اید و هیچ کمکی نکرده‌اید، ممکن است گوشی خود را به تنظیمات کارخانه بازنشانی کنید. این فرآیند همه برنامه‌ها، داده‌ها و تنظیمات نصب‌شده توسط کاربر، از جمله هرگونه منبع احتمالی خطا را حذف می‌کند. شما اساساً به دستگاه خود یک شروع تازه می دهید.

با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که این یک اقدام شدید است و باید به عنوان آخرین راه حل در نظر گرفته شود. اگر تصمیم به ادامه این روش دارید، تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات مهم روی تلفنتان، مانند مخاطبین، عکس‌ها و اسناد بسیار مهم است، زیرا تمام داده‌های دستگاه در طی فرآیند بازنشانی به‌طور دائم پاک می‌شوند.

پس از پشتیبان گیری از داده ها، می توانید بازنشانی کارخانه را از طریق تنظیمات دستگاه شروع کنید. این معمولاً شامل پیمایش به بخش «پشتیبان‌گیری و بازنشانی» یا «سیستم» در منوی تنظیمات، انتخاب گزینه انجام بازنشانی داده‌های کارخانه و تأیید انتخاب خود است. سپس دستگاه شما تمام داده ها را پاک می کند و در صفحه تنظیمات اولیه خود راه اندازی مجدد می شود. پس از بازنشانی کارخانه، برای راه اندازی مجدد دستگاه خود زمان بگذارید.

اگر نمی‌خواهید بازنشانی کارخانه را ادامه دهید، می‌توانید برای راهنمایی بیشتر با تیم پشتیبانی سازنده تماس بگیرید. آنها ممکن است بتوانند مراحل عیب‌یابی بیشتری را ارائه دهند تا به شما در حل خطای «واسطه کاربر سیستم پاسخ نمی‌دهد» در تلفنتان کمک کنند.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید