مگ بلاگ

هارلی دیویدسون CVO چیست و چه تفاوتی با سایر موتورسیکلت های HD دارند؟

هارلی دیویدسون CVO چیست و چه تفاوتی با سایر موتورسیکلت های HD دارند؟

هارلی دیویدسون البته بیش از یک قرن است که موتورسیکلت تولید می کند. با این حال، این شرکت تنها به مدت 25 سال دوچرخه هایی را در زیر شاخه عملیات خودروی سفارشی تولید کرده است، که مدل های نسخه محدود آن را در سال 1999 معرفی کرد. تعداد تولید موتورسیکلت های CVO می تواند از یک سال به سال دیگر متفاوت باشد. اما به نظر می رسد تولید بیشتر موتورسیکلت های سفارشی هارلی دیویدسون به ندرت به بیش از چند هزار موتورسیکلت در هر مدل برسد.

با توجه به سطح سفارشی سازی که در ساخت اکثر CVO های هارلی دیویدسون وجود دارد، درک اینکه چرا این شرکت ترجیح می دهد تعداد تولید را پایین نگه دارد، آسان است. در مورد اینکه چه چیزی یک ساخت CVO را از مدل استاندارد و مستقیم هارلی دیویدسون از خط تولید شما متمایز می کند، مانند اعداد تولید دوچرخه، سفارشی سازی ها سال به سال متفاوت است. نگاهی به برخی از مدل‌های CVO 2024، نگاهی اجمالی به نوع سفارشی‌سازی ارائه می‌دهد، با خط فعلی که همه چیز را از رنگ‌آمیزی چشم‌نواز گرفته تا موتورها، سیستم‌های تعلیق و بسته‌های روشنایی بسیار ارتقا یافته، و همچنین بسته‌های “Infotainment” با اتصال بلوتوث و صفحه نمایش لمسی رنگی TFT به اندازه 12 اینچ.

اگر چیزی در مورد موتورسیکلت های هارلی دیویدسون می دانید، می دانید که برخی از ویژگی های مدل های CVO تقریباً تا آنجا که می توانید از موجودی موجود دور هستند. در حالی که ممکن است همیشه اینطور نباشد، سخت‌افزارهای هارلی دیویدسون ممکن است این شانس را داشته باشند که آنها را قبل از اینکه شرکت شروع به استفاده از آنها در ساخت‌های کارخانه کند، با سبکی عالی آزمایش کنند.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید