مگ بلاگ

هدست واقعیت ترکیبی ال‌جی و متا با شایعات AR آمازون مرده است

هدست واقعیت ترکیبی ال‌جی و متا با شایعات AR آمازون مرده است

در حالی که آمازون یکی از بزرگترین شرکت های فناوری در اطراف است، این شرکت به دلیل مهارت خود در زمینه واقعیت مجازی و واقعیت توسعه یافته کاملاً شناخته شده نیست. اکنون حدس زده می شود که ال جی به دلیل وجود 200 میلیون مشتری قدرتمند Amazon Prime Video که مشترک سرویس OTT هستند، به آمازون علاقه مند است. ال‌جی این پایگاه مشتری بزرگ را بازاری بالقوه برای محصولات XR آینده این شرکت می‌داند.

با توجه به اینکه آمازون معادل سیستم عامل Horizon Meta را ندارد، احتمالا ال جی از نسخه اصلاح شده اندروید برای تامین انرژی دستگاه های XR آینده خود استفاده خواهد کرد. ال‌جی همچنین می‌تواند مسیر مستقلی را هموار کند و سیستم عامل XR خود را ارائه کند، با توجه به اینکه این شرکت در حال حاضر از پلتفرم WebOS خود برای تلویزیون‌های هوشمند استفاده می‌کند.

لازم به ذکر است که همکاری احتمالی بین آمازون و ال‌جی هنوز توسط هر دو شرکت تایید نشده است. اگر این خبر واقعاً صحت داشته باشد، دیدن جهتی که مشارکت در آن حرکت می‌کند جالب خواهد بود.

علاقه ال‌جی به درست کردن بازی XR خود قابل درک است، با توجه به اینکه این تنها شرکت بزرگ الکترونیکی نیست که در توسعه چنین محصولاتی نقش دارد. رقیب سرسخت ال‌جی، سامسونگ نیز سرمایه‌گذاری هنگفتی روی این دستگاه‌ها انجام داده است و حتی در سال 2022 قرارداد مشابهی با متا اعلام کرده بود. سامسونگ همچنین در حال سرمایه‌گذاری در یک مرکز تولید برای تولید میکرو ال‌ای‌دی‌ها، یک فناوری نمایشگر پیشرفته است که به طور گسترده در دستگاه‌های AR و VR استفاده می‌شود.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید